خبرگزاری کار ایران

عباسی به ایلنا خبر داد:

حکم حکومتی رهبری درباره بودجه سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۵۳۶

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حکم حکومتی رهبری برای بودجه سال ۹۹ خبر داد.

اسدالله عباسی درباره حکم حکومتی مقام معظم رهبری در خصوص بودجه سال ۹۹ گفت: آقای لاریجانی نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشتند و در آن توضیحاتی دادند، مبنی بر اینکه ستاد مبارزه با کرونا با تشکیل جلسات علنی مجلس مخالف است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لاریجانی در نامه خود به رهبری دو محور مهم را توضیح دادند، عنوان کرد: رئیس مجلس در خصوص جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی که تا زمان تشکیل جلسه علنی مجلس به سرپرست فعلی با حکم رهبری معظم به کار خود ادامه می‌دهد و دیگری درباره استفاده از اصل ۸۵ در خصوص بودجه توضیحاتی ارائه دادند.

عباسی ادامه داد: رئیس مجلس با توجه به اینکه هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق نظر خود را در خصوص بودجه ارائه کرده است نظر حضرت آقا را در این مورد خواستند.

وی افزود: آقای لاریجانی درخواست داشتند بودجه مصوبه کمیسیون به شورای نگهبان ارسال شود و بعد از تامین نظر این شورا به کمیسیون تلفیق جهت اجرا به دولت ارسال شود و کشور دچار خلاء قانونی نشود. حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در نامه‌ای خطاب به آقای لاریجانی گفتند حضرت آقا با هر دو پیشنهاد نامه مذکور موافقت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز