خبرگزاری کار ایران

در بیانیه سفارت ایران در قطر مطرح شد؛

مسافران ایرانی سفرشان را تا بازگشت به شرایط عادی به تاخیر بیندازند

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۴۱

سفارت ایران در دوحه با اشاره به مقررات اعلام شده از سوی دستگا‌های ذیربط قطری در پی شیوع کرونا به هموطنانی که قصد سفر به قطر را داشته و مقصد نهایی آنها این کشور است توصیه کرد سفرشان را تا بازگشت به شرایط عادی به تاخیر بیندازند.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه سفارت ایران در قطر به شرح زیر است:  

با توجه به مقررات اعلام شده از سوی دستگاه‌های ذیربط دولت قطر و نیز اقدامات به عمل آمده در مبادی ورودی هوایی و دریایی این کشور در ارتباط با کشورهایی که ابتلا به ویروس کرونا در آنها گزارش شده است، به همه هموطنانی که قصد سفر به قطر را داشته و مقصد نهایی آنها این کشور است، اکیدا توصیه کرد سفر خود را تا بازگشت به شرایط عادی به تاخیر بیندازند.

فرودگاه قطر (فرودگاه بین‌المللی دوحه ) از تمامی مسافران ایرانی و دیگر کشورهایی که مواردی از ابتلا به این ویروس گزارش شده، معاینه به عمل آمده و به مدت ۱۴ روز باید تحت مراقبت و یا در قرنطینه قرار داشته و پس از احراز سلامتی و عدم ابتلا، مجوز ورود به قطر داده می‌شود. در بنادر قطر شامل حمد، دوحه و رویس نیز از ملوانان معاینه به عمل می‌آید و شناورها پس از تخلیه بار می‌بایست بندر را ترک کنند.

همچنین پروازهای قطرایرویز به شهرهای ایران تا ۲۴ اسفند ماه ۹۸ لغو شده و تنها یک پرواز در مسیر دوحه - تهران به صورت روزانه برقرار است. پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به دوحه نیز به طور موقت تعلیق شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز