خبرگزاری کار ایران

اعتراض میرسلیم به هیات اجرایی انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۰۵

ستاد انتخاباتی ستاد سید مصطفی آقامیرسلیم «میرسلیم» با اعتراض به فرمانداری تهران به عنوان هیات اجرایی انتخابات، عنوان کرد: «شهرت» (میرسلیم) در اعلانیه‌های نصب شده در محل‌های اخذ رای، درج نشده است.

به گزارش ایلنا، ستاد انتخاباتی میرسلیم به اشتباه صورت گرفته از سوی فرمانداری تهران در اعلانیه‌های نصب شده در محل‌های اخذ رای، در حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات و شهرری اعتراض کرد.

طبق اعلام ستاد میرسلیم، درحالیکه رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز دوم اسفندماه به‌صورت رسمی آغاز شده، اما در اعلانیه‌های نصب شده در حوزه‌های انتخاباتی تهران، شمیرانات و شهرری، «شهرت» سیدمصطفی آقامیرسلیم نامزد انتخابات مجلس یازدهم درج نشده است.

این اشتباه درحالی از سوی هیات اجرایی انتخابات تهران رقم خورده است که در روزهای گذشته و به‌صورت رسمی ستاد میرسلیم از شورای نگهبان درخواست کرده بود که در اعلانیه‌هایی که قرار است در محل‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات و شهرری نصب شود، «شهرت» سیدمصطفی آقامیرسلیم به‌طور دقیق درج شود.

عدم درج این مساله ضمن اشتباه برخی از هواداران مهندس میرسلیم، باعث اعتراض ستاد این کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز