خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

کارت‌خوان‌های رای‌گیری مشکل داشتند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۵۸

دادستان کل کشور گفت: ظاهرا کارت‌خوان‌ها مشکل دارد ما که می‌خواستیم برای بدهیم نتوانستیم و دستگاه نخواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجعفر منتظری در حاشیه بازدید از روند برگزاری انتخابات در محل ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: در شورای نگهبان بودم عملکرد دوستان را در ستاد نظارت، بررسی کردم مشکل خاصی نداشته است جز اینکه کارتخوان‌ها مشکل داشتند.

وی با ابراز امیدواری برای رفع این مشکل ادامه داد: مشکل اگر رفع شود خیلی می‌تواند موثر باشد ظاهرا کارت‌خوان‌ها مشکل دارد ما که می‌خواستیم برای بدهیم نتوانستیم و دستگاه نخواند.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: اطلاعاتی که بنده گرفتم در مجموع مشکل خاصی را گزارش نداده بودند البته سه ساعت بیشتر نیست که از انتخابات گذشته است؛ امیدوارم مردم با حضور گسترده خود در همین ساعات اولیه یک برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم بزنند و یک مجلس قوی در تراز جمهوری اسلامی تشکیل دهند.

منتظری درباره اختیاری بودن ثبت اثر انگشت گفت: اگر هم کارت خوان‌ها فعال باشند و هم شناسنامه‌ها مهر بخورد، فکر نکنم اختیاری بودن اثر انگشت مشکل خاصی ایجاد کند. با توجه به اینکه شورای نگهبان هم تجویز کرد الزامی برای زدن اثر انگشت وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز