خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران در جمع خبرنگاران:

مردم خودشان نظام جمهوری اسلامی را به وجود آورده اند و پای آن می‌مانند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۲۱

دادستان تهران گفت: مردم خودشان نظام جمهوری اسلامی را به وجود آورده اند و پای آن می‌مانند و قطعاً برای حفظ و تداوم آن با تمام وجود در صحنه خواهند بود.

به گزارش ایلنا،  علی القاصی‌مهر امروز پس از حضور در شعبه اخذ رأی حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از عرصه‌هایی که حضور مردم، دشمن را دچار یاس و ناامیدی می‌کند، انتخابات است.

وی ادامه داد: مردم ما با حضور خود در انتخابات نشان دادند که از شعور و بینش سیاسی و دشمن شناسی بسیار بالایی برخوردار هستند.

دادستان تهران تصریح کرد: مردم با حضور خود به دشمنان اعلام کردند که نقشه‌ها و توطئه‌های آنان تأثیری در اراده شأن ندارد و کماکان در دفاع از این انقلاب و نظام در صحنه هستند و با حضور خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت می‌کنند.

القاصی بیان کرد: مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف نشان می‌دهند که مدافع ارزش‌ها و منافع ملی هستند و با این حضور خود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و در نتیجه بیعت مجدد خود با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را به اثبات رساندند.

دادستان تهران تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات بیانگر این است که اعمال تحریم‌های شیطان بزرگ و ایادی‌اش علیه مردم ایران هیچگونه اثری نداشته است چرا که دشمنان تحریم‌ها را علیه مردم ما اعمال کردند تا مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی و مسئولان بدبین شده و از آنان جدا شوند اما راه به جایی نبردند.

وی تاکید کرد: مردم خودشان نظام جمهوری اسلامی را به وجود آورده اند و پای آن می‌مانند و قطعاً برای حفظ و تداوم آن با تمام وجود در صحنه خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز