خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی

۳۰ تخلف انتخاباتی به دادگستری استان مرکزی ارسال شد/ برخورد با جرایم انتخاباتی مستند در دستور کار جدی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۲۲۹

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه برخورد با جرایم انتخاباتی مستند در دستور کار جدی قرار دارد، از ارسال ۳۰ تخلف انتخاباتی به دادگستری خبر داد که در حال تکمیل پرونده و مستند سازی هستند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان مرکزی در اراک، گفت: برخورد با جرایم انتخاباتی مستند در دستور کار جدی قرار دارد و انتظار است نامزد‌های انتخاباتی در امور مختلف از جمله تبلیغات، قانون را ملاک کار قرار دهند.

وی ادامه داد: قانون شفاف‌سازی مالی نامزد‌های انتخاباتی و هزینه کرد آن‌ها در انتخابات یک اقدام خوب است و این قانون ابلاغ شده است.

حجت‌الاسلام عبداللهی بیان‌کرد: مجلس شورای اسلامی محل قانون‌گذاری است و انتظار است افرادی که برای رقابت در این آزمون وارد شده‌اند به قوانین احترام بگذارند و در چارچوب آن حرکت کنند.

وی افزود: تخریب رقبا گناه و حرکتی ناپسند است و دادگستری استان مرکزی با افرادی که در عرصه انتخابات به تخریب نظام، مقامات بلند پایه و انقلاب بپردازند به شدت برخورد می‌کند.

رییس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: ۳۰ تخلف انتخاباتی تاکنون به دادگستری این استان واصل شده که بیشتر آن‌ها جنبه گزارش دارند و باید مستندسازی شوند.

وی اضافه‌کرد: نماینده مجلس شورای اسلامی از قدرت زیادی برخوردار است و باید نامزد‌های انتخاباتی مجلس برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند و از تخریب دیگران بپرهیزند.

 

حجت‌الاسلام عبداللهی تصریح کرد: نامزد‌های انتخاباتی در ایام قانونی تبلیغات، مجاز به چاپ پوستر به ابعاد ۵۰ در ۷۰ هستند و تنها در مقابل ستاد انتخاباتی خود می‌توانند بنر‌های بزرگ نصب کنند.

وی اظهار داشت: حضور پررنگ در انتخابات نقش موثری در افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر فردی که ایران و انقلاب را دوست دارد باید در این آزمون دشمن شکن شرکت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز