خبرگزاری کار ایران

میرزایی در گفت‌وگو با ایلنا:

مسئولان بلندپایه کشور از بازماندگان پرواز تهران-کی‌یف دلجویی کنند/ برخی در جریان سقوط هواپیمایی اوکراینی با اعصاب مردم بازی کردند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۱۳۳

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حادثه پرواز تهران کی‌یف بسیار سخت و دردناک است لازم است مسئولان از بازماندگان این حادثه دلجویی کنند.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ساقط شدن پرواز تهران-کی‌یف و رفتار مسئولان در اطلاع‌رسانی این حادثه بیان کرد: متاسفانه اتفاق ناگواری افتاده است و بسیاری از هموطنان ما به همراه چند تن از اتباع کشورهای همسایه جان خودشان را از دست داده‌اند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پذیرش خطای انسانی از سوی مسئولان ذی‌ربط، گفت: سپاه و سردار حاجی‌زاده مسئولیت این اتفاق را پذیرفته‌ و عذرخواهی هم کرده‌اند؛ همچنین مقام معظم رهبری و دیگر مقام‌های بلند پایه کشور مانند رئیس‌جمهور و وزیرخارجه در خصوص این حادثه موضع گرفتند که بسیار مهم بوده است.

وی تاکید کرد: اما این وسط کسانی که در این چند روز  با اعصاب مردم بازی کردند باید استعفاء دهند به خاطر این افراد نظام و دولت نباید هزینه دهند و سرمایه‌های اجتماعی از بین برود.

میرزایی خاطرنشان کرد: مسئولانی که اطلاع چندانی نداشتند باید تا اعلام نتایج صبر می‌کردند و می‌گفتند که ماجرا در دست پیگیری است، نباید سریع موضع گیری می‌کردند.

وی ادامه داد: در بسیاری از اتفاقات مشابه گاهی اعلام نتایج 2 الی 3 ماه طول می‌کشد بعد از آن اطلاع‌رسانی می‌کنند که بسیاری از اتفاقات اجتماعی رخ ندهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این‌که مسئولان موضع گرفتند و حتی قصور را پذیرفتند خوب است اما در کنار این رفتارها باید کاری انجام دهند، زیرا اتفاق تلخی رخ داده و در این میان کسانی از مواضع نادرست اطلاعات غلط داده‌اند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین رفتار هم درحال حاضر هم این است که مسئولان بلندپایه به خانواده‌های داغدار این حادثه سر بزنند و دلجویی کنند.

میرزایی درباره این‌که مطرح می‌شود وزرایی در ارتباط با این حادثه باید استیضاح شوند، بیان کرد: چنین چیزی را تا به امروز در صحن نشنیده‌ام، اما نمی‌توان همین‌طور هم حرفی در موردش زد باید بررسی کنیم و ببینیم که این افراد چقدر مقصر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز