خبرگزاری کار ایران

ابطحی در تذکری:

تمامی زمینه‌ها و مقدمات برای انتقام سخت از آمریکای تروریست و اسرائیل کودک‌کش آماده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۷۷۱

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: تمامی زمینه‌ها و مقدمات برای انتقام سخت از آمریکای تروریست و اسرائیل کودک‌کش آماده شده است.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدجواد ابطحی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت: آمریکا و متحدان منطقه ای آن در اتاق شیشه ای نشسته اند و از هر سو آسیب پذیرند ، از این رو با جرأت و اطمینان می توان گفت تمامی مقدمات و زمینه ها برای انتقام سخت از آمریکای تروریست و اسرائیل کودک کش آماده شده و تاخیر در انتقام می تواند به انتظار مردم خدشه وارد کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: احضار سفیر سوئیس و اعتراض به جنایت آمریکا اگر چه در عرف دیپلماتیک اقدامی شایسته است، اما سخنگوی وزارت امور خارجه از دو بار احضار سفیر خبر می دهد که برای بار دوم جهت پاسخ به پیام آمریکا بوده و این رفت و آمدها و پیام دادن ها نگران کننده است و می تواند ترفند آمریکا را برای به سردی کشیدن ماجرا و راهایی از انتقام سخت عملی کند.

وی خطاب به دولتمردان گفت: شما باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشید که فرمودند انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون شهید قاسم سلیمانی و دیگر یارانش آغشته کردند. امام راهل بارها فرمودند که دشمن را آرام نگذارید زیرا که آرامتان نمی گذارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز