خبرگزاری کار ایران

شاعری در تذکر شفاهی؛

دولت قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا را اجرا نمی‌کند/ رئیس‌جمهور باید صدای مردم را بشنود و فکری به حال آنها کند.

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۸۰۵

نماینده مردم بهشهر در مجلس با تأکید بر ضرورت اجرای قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا گفت: خروج صنایع آلوده از شهرهای بزرگ، ممانعت از تردد خودروهای فرسوده و توسعه شبکه حمل و نقل از مهم‌ترین راهکارهای قانونی برای جلوگیری از آلودگی هوا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱ دی) مجلس شورای اسلامی علی محمد شاعری  در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه مردم قدرت نفس کشیدن نداشته و تورم و گرانی کمر آنها را شکسته است، گفت: سفره مردم هر روز کوچکتر می شود و دولت هیچ واکنشی نشان نمی دهد و به نظر می رسد گوش اجتماعی دولت کر شده است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: افزایش سه برابری قیمت بنزین، کاهش ارزش پول ملی و کاهش قدرت خرید مردم را مأیوس کرده است لذا رئیس جمهور باید صدای مردم را بشنود و فکری به حال آنها کند.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر صنعت بیان داشت: ۵ میلیون تن مرکبات در داخل تولید شده که از این میزان ۲ میلیون تن مازاد تولید است پس چرا نسبت به صادرات مرکبات با هدف تنظیم بازار اقدام نمی شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد:قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا را اجرا نکرده اید و مردم امروز در تهران و شهرهای بزرگ توان نفس کشیدن ندارند پس چرا اعتبار لازم برای توسعه حمل و نقل را تخصیص نداده، شبکه فرسوده حمل و نقل را نوسازی نکرده، صنایع آلوده را از شهرهای بزرگ خارج نکرده و جلوی تردد خودروهای فرسوده را نگرفته اید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز