خبرگزاری کار ایران

برای تامین نظر شورای نگهبان؛

تعیین تکلیف مدارس خاص به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۶۳۸

نمایندگان تعیین تکلیف مدارس خاص را به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ارجاع دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱ دی) نمایندگان در جریان بررسی طرح یک فوریتی تنظیم بخشی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش برای تامین نظر شورای نگهبان با اصلاح تبصره ۳ ماده ۲ با ۱۵۷ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۲ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

براساس اصلاحیه صورت گرفته تبصره ۳ ماده ۲ می گوید: منابع حاصل از اجرای این ماده پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور به عنوان درآمد اختصاصی در بودجه های سنواتی درج و پس از مبادله موافقت نامه صرف طرح های تملک دارایی های سرمایه ای وزارت آموزش و پرورش می شود. هرگونه مصرف این وجوه برای اعتبارات هزینه ای ممنوع است.

همچنین نمایندگان در انتهای تبصره ماده ۳ تاکید کردند؛ بار مالی تبصره از محل اعتبار رتبه بندی معلمان تامین می شود.

در این تبصره آمده است؛ وزارت آموزش و پرورش مکلف است نسبت به اعمال مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند، بدون رعایت سقف اقدام کنند.

این اصلاحیه با ۱۳۹ رأی موافق، ۱۲ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۲ نماینده حاضر در صحن علنی به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز