خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی در تذکر شفاهی:

نوبت مردم است تا از حقابه بهره‌مند شوند

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۴۲۶

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس از تکمیل سد میرزای شیرازی و جاده خرامه نی‌ریز به عنوان مطالبات مردم حوزه انتخابیه‌اش یاد کرد.

به گزارش ایلنا، داریوش اسماعیلیدر نشست علنی امروز (دوشنبه‌، ۲۵ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر  شفاهی خود ضمن تشکر از وزیر بهداشت و درمان برای تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از وی دعوت کرد تا در سفر آینده خود نسبت به افتتاح بیمارستان یکصد تختخوابی شهرستان خرامه اقدام کند.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر نیرو ادامه داد: در جهت اجرای پروژه انتقال آب با لوله از سد درودزن به شهرستان خرامه که بدون هیچ دلیلی و به رغم وجود بودجه لازم متوقف شده است اقدام کنید ضمن اینکه انتظار داریم هر چه سریعتر پیمانکار جدید را برای تکمیل این پروژه انتخاب کنید.

وی با بیان اینکه ادامه ساخت سد میرازی شیرازی از مطالبات جدی مردم کوار است، تصریح کرد: از مردم وفادار کربال تشکر می‌کنم که در زمان رهاسازی آب برای حقابه محیط زیست به دریاچه بختگان همکاری کردند اما در شرایط کنونی وزارت نیرو و سازمان آب منطقه‌ای باید به این نکته توجه کنند که نوبت مردم است تا از حقابه بهره‌مند شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: هم اکنون جاده خرامه – نی ریز تکمیل شده و تنها باید علائم راهنمایی و رانندگی در آن نصب شده و خط‌کشی‌های آن صورت گیرد بنابراین انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به تکمیل این بخش از جاده اقدام شود، همچنین تکمیل راه‌های روستایی و عشایری حوزه‌ انتخابیه‌ام در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز