خبرگزاری کار ایران

حضرتی در جمع خبرنگاران:

سرلیست پیدا کردن کار سختی نیست/ هزینه‌های تبلیغاتی‌ام را به صورت ریز اعلام می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۵۴۳

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: مردم هر تصمیمی بگیرند، بالای سر ما هستند. ما خود را عرضه کرده و تصمیم نهایی با مردم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، الیاس حضرتی در حاشیه ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درباره اینکه رئیس دولت اصلاحات از اصلاح‌طلبان خواسته در انتخابات شرکت کنند، گفت: نشنیده‌ام آقای خاتمی برای ثبت نام در انتخابات فراخوان داده باشد اما همه گروه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا برای ثبت‌نام در انتخابات فراخوان داده‌اند. من بیانیه انصراف از ثبت‌نام را همراه دارم ولی بخاطر درخواست حزب اعتمادملی و دبیرکل برای ثبت نام آمدم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص سرلیست احتمالی اصلاح‌طلبان در تهران در نبود عارف تصریح کرد: ثبت نام و سایر مراحل انتخابات باید انجام شود و سرلیست پیدا کردن کار سختی نیست.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا فکر می‌کنید مردم دوباره به شما رای می‌دهند، گفت: مردم هر تصمیمی بگیرند، بالای سر ما هستند. ما خود را عرضه کرده و تصمیم نهایی با مردم است.

حضرتی درباره عملکرد مجلس در موضوع گرانی بنزین اظهار کرد: عملکرد مجلس و دولت در این موضوع جای انتقاد دارد. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام می‌کنید، تصریح مرد: هزینه‌های تبلیغات خود را  به صورت ریز به مردم اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز