خبرگزاری کار ایران

استاندار سابق تهران:

افراد تاثیرگذار مستقیم با مردم صحبت کنند/ مردم نباید از حق شرکت در انتخابات کوتاه بیایند

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۴۰۸

استاندار سابق تهران در خصوص شلوغی‌های اخیر و امکان قهر مردم با صندوق رأی گفت: شرکت در انتخابات و رأی دادن جزو حقوق مردم است و مردم همیشه به نحو مطلوب و شایسته از حقوقشان استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدحسین مقیمی استاندار سابق تهران پس از ثبت‌نام در فرمانداری، در جمع خبرنگاران در خصوص حضور خود در انتخابات گفت: بنده کاملا به صورت انفرادی اقدام به ثبت‌نام در انتخابات مجلس کردم و با هیچ فرد یا گروهی مشورت نکردم اما اینکه در آینده چه صحبت‌هایی مطرح می‌شود و چه پیشنهاداتی داده خواهد شد، امکان هر چیزی وجود دارد.

وی در خصوص شلوغی‌های اخیر و امکان قهر مردم با صندوق رأی گفت: شرکت در انتخابات با رأی دادن جزو حقوق مردم است و مردم همیشه به نحو مطلوب و شایسته از حقوقشان استفاده می‌کنند.

محمدحسین مقیمی ادامه داد: برخی اوقات مسائل و مشکلاتی به وجود می‌آید که در این مواقع باید افراد تاثیرگذار و مسئول با مردم صحبت کنند. صندوق رأی متعلق به مردم است و نباید به هیچ وجه مردم از این حق خود کوتاه بیایند.

وی در خصوص عملکرد مجلس دهم گفت: این مجلس در بعد نظارتی خیلی بیشتر از این‌ها می‌توانست موثرتر عمل کند و می‌توانست جلوی بسیاری از مشکلاتی که امروز پیش آمده را بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز