خبرگزاری کار ایران

مافی در جمع خبرنگاران:

قانون خانواده در مجلس دهم فعال شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۳۹۰

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در مجلس دهم یک سری فعالیت‌هایی انجام دادیم که متاسفانه هنوز به اتمام نرسیده است، فلذا اگر توفیق حضور در مجلس یازدهم را داشته باشم اولویت بنده دنبال کردن این برنامه‌ها است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، پروانه مافی پس از ثبت‌نام در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از جلسات متعدد شورای مرکزی حزب کارگزاران این حزب تصمیم گرفت که بنده وارد عرصه انتخابات شوم.

وی ادامه داد: در مجلس دهم یک سری فعالیت‌هایی انجام دادیم که متاسفانه هنوز به اتمام نرسیده است فلذا اگر توفیق حضور در مجلس یازدهم را داشته باشم اولویت بنده دنبال کردن این برنامه‌ها است. 

وی ادامه داد: این برنامه‌ها بیشتر در حوزه خانواده است از جمله قانون تسهیل ازدواج جوانان که در سال ۸۴ مصوب شد اما دولت‌های نهم، دهم و یازدهم توجهی به آن نداشتند ما پس از ورود به مجلس و از زمانی که فراکسیون خانواده را تشکیل دادیم به این قانون ورود کردیم و خوشبختانه پیشرفت‌های مناسبی هم در این حوزه به دست آمد اما نیاز به کار و زمان بیشتری است. یکی از برنامه‌های اساسی من در آینده پیگیری این قانون است این قانون هم برای جوانان و زوج‌هایی که ازدواج می‌کنند هم حوزه شغل و اشتغال فرصت‌های خوبی ایجاد کرده همین طور در حوز مسکن جوانانی که تازه ازدواج می‌کنند پیشنهادات مناسبی دارد. از جمله اینکه یک زوج به مدت سه سال با یک پرداخت جزئی از این خانه‌ها استفاده کرده و پس از سه سال آن را به زوج بعدی تحویل می‌دهند. 

وی با اشاره به کسری بودجه دولت گفت: ما در شرایطی هستیم که باید رقم بودجه نفت را در جدول درآمدها به صفر برسانیم و از سایر منابع درآمدهای دولت را محقق کنیم این کار نیاز به یک مجلس قوی و نمایندگان باسابقه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز