خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حراست وزارت کشور:

امیدوارم مراحل ثبت‌نام و تعیین صلاحیت را به خوبی پشت سر بگذاریم/ تاکنون هیچ مشکلی گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۳۱

رئیس مرکز حراست وزارت کشور گفت: نظر وزیر کشور این است که انتخاب پر شور سالم و با هماهنگی کامل انجام شود. امیدوارم مراحل ثبت نام و تعیین صلاحیت را به خوبی و به سرعت پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدابراهیم شوشتری رئیس مرکز حراست وزارت کشور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری گفت: با بازدید از فرمانداری دیدم کارها با نظم، سرعت و همکاری با هیئت نظارت انجام می‌گیرد و هیچ گره‌ای در کار اینجا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه محل آماده شده مناسب و هیئت نظارت هم از فرآیند ثبت نام رضایت دارند،‌گفت:  حضور مردم در ستاد وزارت کشور و فرمانداری گسترده است و کارها به خوبی انجام می‌شود.

شوشتری تاکید کرد: نظر وزیر کشور این است که انتخاب پر شور سالم و با هماهنگی کامل انجام شود. امیدوارم مراحل ثبت نام و تعیین صلاحیت را به خوبی و به سرعت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: هر روز اسامی ثبت‌نام شدگان به مراجع چهارگانه ارسال می‌شود و آنها ۵ روز فرصت دارند که به وزارت کشور اعلام کنند و نتیجه بررسی صلاحیت‌ها در زمان قانونی به افراد اعلام می‌شود.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور عنوان کرد: طبق اطلاعات من در تمام استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان به خوبی انجام می‌شود و تا کنون هیچ مشکلی گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز