خبرگزاری کار ایران

توضیح جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درباره حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۷۵۹

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ولی به لحاظ اتفاقاتی که در ماه‌های قبل به لحاظ قدرت و توانمندی‌هایی که از انقلاب اسلامی بروز پیدا کرد و خود آمریکایی‌ها به آن معترف هستند و اذعان می‌کنند، جرأت نکردند ناو هواپیمابرشان را بیاورند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه همایش تجمع ۴۰۰۰ نفری بانوان بسیجی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس که هفته گذشته اخبار آن منتشر شد، گفت: اولا ناوهای آمریکا از سال ۱۸۳۵ در خلیج فارس هستند. تاریخ آن دقیقا مشخص است که ما داریم و اسامی آن را هم داریم.

وی تصریح کرد: تعدادی از ناوها از قبل بودند. در این قصه جدید ناو هواپیمابر آمریکا بیش از چهار ماه پیش به قصد آمدن به خلیج فارس به اقیانوس هند آمدند. ماه‌هاست در شمال اقیانوس هند به سر می‌برد و جرأت نمی‌کرد به خلیج فارس بیاید در حالی که سال‌های طولانی قبل هم ناوها در خلیج فارس بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: ولی به لحاظ اتفاقاتی که در ماه‌های قبل به لحاظ قدرت و توانمندی‌هایی که از انقلاب اسلامی بروز پیدا کرد و خود آمریکایی‌ها به آن معترف هستند و اذعان می‌کنند، ناو هواپیمابر را جرأت نکردند بیاورند.

سردار فدوی گفت: آنها فکر می‌کردند این خباثتی را که در این فتنه و غائله به بهانه افزایش قیمت بنزین تدارک دیدند موفقیتی برایشان به دست می‌آورد. اینها به این دلیل و مهمتر به دلیل اینکه ناو هواپیمابر را به عنوان کد دادن و پشتوانه کردن از آنها (پشتیبانی) به شرورهایی که این فتنه را برقرار کردند، به لحاظ عملیات روانی و نه به لحاظ اقدام عملی، این کار را کردند که الحمدلله از آمدن ناو هواپیمابر و ناوهای اسکورت آمریکایی‌ها دو تا بز هم به هم شاخ نزدند.

وی در توضیح عبارت دو بز هم به هم شاخ نزدند، گفت: این عبارت، عبارت پیغمبر (ص) است و مربوط به خباثت‌هایی را که مشرکین انجام می‌دادند، پیامبر (ص) این جمله را گفت که یعنی موثر نبود و اثری نداشت.

سردار فدوی گفت: به فرانسوی‌ها بگویید شمایی که ۱۱ ماه است در تظاهراتی که فقط مردم فرانسه سرمنشا آن هستند و هیچ دولت خارجی پشتیبانی‌شان نمی‌کند. یکی از این تظاهرکنندگان یک بار جسارت به پلیس فرانسه را نکردند و یک بار از خطوط قرمز عبور نکردند اما چه غلطی در این ۱۱ ماه در رابطه با این تظاهرات کردید که می‌ایستید و از تظاهرکنندگان ما دفاع می‌کنید و از خباثت‌ها و آشوب‌هایی که خودتان سرمنشا آن در ایران بودید دفاع می‌کنید.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شما نتوانستید یک تظاهراتی را که مردم فرانسه خواسته‌هایی دارند طی ۱۱ ماه نتوانستید جمع کنید ولی ما یک خباثت و شرارتی را که همه شما در آن دخیل بودید یعنی آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها، انگلیسی‌ها، آلمانی‌ها و عربستانی‌ها در آن دخیل بودند طی ۴۸ ساعت به سرانجام قطعی رساندیم که با شکست قطعی مواجه شدند و قبول هم دارند که با شکست مواجه شدند. این پیام اساسی ما است.

وی تصریح کرد: زمانی است که کسی مدعی نیست و ما می‌خواهیم ثابت کنیم و زمانی است که خودشان مدعی و معترف هستند، خودشان معترف هستند که دخیل بودند و ما هم ادله کاملی داریم که بیشترین حجم سیستم‌های اجتماعی که می‌توانند راجع به یک موضوعی فعال کنند از کدام نقطه جغرافیایی بوده است و این را می‌توانیم کامل ثابت کنیم و حتما هم به مردم ارائه می‌‌دهیم. در دفعات قبل هم این کار را کرده‌اند و با شکست مفتضحانه هم مواجه شده‌اند اما باز هم برخی از همسایگان بر خلاف روال همسایگی و مسلمانی این خباثت‌ها را کردند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه همان طور که در سخنرانی‌تان اشاره کردید که سپاه در هر کاری ورود کند موفق می‌شود و از آنجایی که به مسائل اقتصادی نیز اشاره کردید آیا برنامه‌ای دارید که در این بخش همکاری کند، گفت: سپاه و بسیج به عنوان یک شاکله اساسی از انقلاب اسلامی در همه زمینه‌هایی که پاسداری از انقلاب اسلامی را اقتضا کند و تجلی پاسداری از انقلاب اسلامی باشد حتما با قوت وارد می‌شود و بنا بر اعتماد به قول و وعده خدا حتما وارد می‌شود و موفق می‌شود. انشاالله این روال اگر لازم باشد و مصداقی برای پاسداری از انقلاب اسلامی باشد حتما وارد می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با اقداماتی که در برابر خباثت‌ها می‌تواند انجام شود گفت: به صورت مسلم پاسخ‌های ما متناسب با اقدامی است که صورت گرفته، ما اگر بخواهیم از توانمندی‌های مختلفی که در انقلاب اسلامی وجود دارد استفاده کنیم می‌فهمند که می‌توانیم در ریزترین مطالب همه کشورها وارد شود. ما این کار را نمی‌کنیم چون اسلام اجازه نمی‌دهد. اینها اگر ۱۰ سال دیگر هم تلاش کنند به گرد توانمندی سایبری ایران نمی‌رسند ولی با همین توانمندی کمی که دارند در زمینه‌های مختلف خباثت و شرارت می‌کنند و ما به همسایگان‌مان توصیه می‌کنیم که توبه کنند و دست بردارند.

وی ادامه داد: آن شیاطین هم که اصلاح‌بردار نیستند آمریکا اصلاح‌بردار نیست فرانسوی‌ها اصلاح‌بردار نیستند، انگلیسی‌های خبیث اصلاح‌بردار نیستند و آنها حتما خباثت‌های خودشان را ادامه می‌دهند و مثل ۴۰ سال گذشته که با شکست مواجه‌شان کردیم از این پس نیز آنها را با شکست مواجه می‌کنیم.

این مقام نظامی در پاسخ به سوال شبکه سی‌بی‌اس آمریکا مبنی بر اینکه  که اگر چنین مسائلی مجددا اتفاق بیفتد آیا شما برنامه بلندمدتی برای قطع اینترنت دارید گفت: شما از خبرگزاری آمریکا هستید جواب خاص به آنها دهید به حول و قوه الهی ترامپ و پمپئو وحشت کردند از اینکه ما اینترنت را قطع کردیم متاسفانه ما در قبل کم‌کاری کردیم و ما حتما باید سیستم داخلی‌مان الان قوی‌ترین سیستم جهانی می‌بود. حتما باید سیستم عامل ایرانی برقرار می‌بود و در این بخش کم‌کاری کردیم. متاسفانه ما الان از سیستم اینترنت و سیستم‌ عامل‌های آمریکایی‌ها استفاده می‌کنیم و آنها شرارت‌هایشان را از طریق این سیستم‌ها انجام می‌دهند.

وی در ادا مه با طرح این پرسش که چرا از قطع اینترنت عصبانی شدند گفت: چون اینترنت مجرای شرارت و خباثتی است که آمریکایی‌ها می‌خواستند انجام دهند ما حتما وارد می‌شویم و جبهه انقلاب اسلامی حتما وارد می‌شود و غیورمردان و زنان انقلاب اسلامی حتما وارد می‌شوند برای اینکه سیستم داخلی مشابه اینترنت و سیستم ‌عامل‌هایی داشته باشیم که وقتی هم بخواهند نتوانند این کار را بکنند آن موقع ما سیستم داخلی خودمان است و هیچ وقت هم قطع نمی‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: خود ترامپ و پمپئو خیلی علنی گفته‌اند که ما حمایت و پشتیبانی و هم دخالت کردیم. تلیویزیون آمریکا پخش کرده و ما از آنها شنیدیم و خودشان گفتند که این کار را کردند و نه تنها الان بلکه ۴۰ سال است که این کار را می‌کنند و ما ۴۰ سال است که آ‌مریکا را با شکست مواجه کرده‌ایم. مردم آمریکا باید از مسئولانشان بخواهند که خجالت بکشند که در یک نبرد ۴۰ ساله در تمام موارد با شکست مواجه شده‌اند.

سردار فدوی گفت: خباثت و شرارت اگر از حدی بگذرد ما در بالاترین حد ممکن جواب می‌دهیم در این شرایط فعلی متناسب با خباثت‌هایی که کرده‌اند حتما جواب می‌دهیم همه دست‌نشانده‌ها و مزدورانی که با صراحت اعتراف دارند که از طرف آمریکا، منافقین و جاهای دیگر مزدوری کرده‌اند همه اینها را گرفته‌ایم و انشاالله سیستم قضایی کشور آنها را به اشد مجازات می‌رساند.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با مردمی بودن و مردمی ماندن بسیج گفت: مردم یعنی بسیج وقتی شما یک طیف قریب به اتفاق مردم جزو مجموعه‌ای هستند یعنی مردمند وقتی مجموعه‌ای قسمت اعظمی از کسانی که به عنوان بسیجی از آن یاد می‌کنند یعنی مردم هستند اینها موظف، حقوق بگیر و کادر نیستند. ما تمام سعی و توان‌مان این است که از ظرفیت‌های مردم در واجبات و تکالیفی که به عنوان سپاه پاسداران و بسیج سپاه پاسداران داریم به حداکثر استفاده کنیم. این برنامه سپاه است و سعی و توان مان بر همین است.

وی در پاسخ به این سولا که آیا بازداشت تعدادی از مفسدان اقتصادی توسط سپاه برنامه جدید سپاه است گفت: سپاه به عنوان یکی از ضابط‌های قوه قضائیه از قبل بوده و الان هم هست فرقش این است که اطلاعات سپاه در اواخر سال گذشته و اوایل امسال یک ساختار و سازمان و بنیه و توانمندی‌ متفاوتی پیدا کرد و ماموریت‌های ابلاغی فرمانده کل قوا را پیدا کرد. طبیعی است وقتی این گونه شود میزان فعالیتش هم زیادتر می‌شود و وقتی میزان فعالیتش بیشتر شد یکی از ماموریت‌هایش این است که ضابط قوه قضائیه، شرارت‌هایی از این قبیل را مقابله کند و برای همین است که بیشتر شده است.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با نقش بسیج زنان در تحقق اهداف انقلاب گفت: مسلما بسیج جامعه زنان از اول و از روزهای اولی که بسیج درست شد نقش فعال داشت متناسب با شرایطی که پیش آمد میزان فعالیت زنان بسیج اضافه یا کم شد ولی هر موقع که اقتضا کند که جامعه زنان بسیج  به میزان حداکثری فعالیت اشته باشد حتما این کار را می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که در اعتراضات اخیر نقش مردم چگونه بوده و آیا مردم عادی هم جزو معترضان بودند گفت: لحظات اول مردم اعتراضاتی دارند این اعتراضات هم حق‌شان است و حتما باید انجام دهند حتما مردم عادی اعتراض دارند. درست است که مصوب بود ولی در هر صورت ساعت یک دقیقه بامداد جمعه، (مردم) مطلع شده‌اند که پمپ‌بنزین‌ها به صورت سهمیه‌ای ۱۵۰۰ و به صورت غیرسهیمه‌ای ۳۰۰۰ تومان بنزین را عرضه می‌کنند. این خیلی فرق می‌کند شما تا الان هزار تومان می‌خریدید و سپس باید ۳۰۰۰ هزار تومان بخرید.

این مقام نظامی گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید به مال مردم نزدیک نشوید چرا که اکراه دارند به شما بدهند اگر اصرار کنید که مال‌شان را بگیرید عداوت‌هایشان نسبت به شما بروز پیدا می‌کند. معلوم است که مردم اعتراض دارند و این یک امر بدیهی است اعتراضاتشان اگر به صورت طبیعی مطرح می‌شد حتما صحنه وسیع‌تر و بهتری برای پیگیری پیدا می‌کرد ولی عده‌ای از اشرار به خاطر اینکه آن اعتراض‌های به حق مردم مطرح نشود به میدان آمدند و علیه مردم اقدام کردند.

سردار فدوی گفت: اموال عمومی مثل بانک‌های دولتی و غیردولتی، پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌ها و خانه‌های مردم و کارگاه‌ها همه متعلق به مردم بوده و از بین رفته و سوخته و آنها شرارت کردند و به تمام معنا شرارت انجام دادند. ما در سپاه به صورت زنده با تمام کشور تماس داشتیم و همه اینها را فیلم گرفتیم و همه دوربین‌ها اینها را شناسایی کردند و حتما هم همه‌شان گرفتار می‌شود اینها باید از مال خودشان خیلی از خسارت‌هایی که به مردم زدند را جبران کنند. آنها شرارت کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آن لحظات اول اعتراضات مردم برقرار بود البته ما و مخصوصا صدا و سیما باید شرایطی را فراهم کنند که اعتراضات به حق مردم از مجرای طبیعی و سالمش به گوش همه برسد. حضرت امام با شروع انقلاب اسلامی آمریکا و اسرائیل را مورد تهاجم قرار د ادند از سال ۴۲. به تحریک آنها جنایت کردند و تعداد زیادی از مردم را کشتند پزشکی قانونی حتما گزارش می‌دهد خیلی از آدم‌ها در حالی که از فاصله یک متری و نیم متری به شکم‌شان شلیک شده کشته شدند یعنی توی آنها بودند یعنی گلوله‌ای که از پشت‌شان درنیامده است. یعنی با کلت‌های خفیف مردم را کشتند اینها همه وجود دارند و مفصلا هم برای تشریح خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز