خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در صحن:

همه بخش‌های حکومت در جهت رفع دغدغه‌های مردم گام بردارند

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۶۸۰

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن توجه جدی به شرایط کشور همه بخش‌های حکومت باید همت به حل مسائل مردم و رفع دغدغه‌های آنان داشته باشند مخصوصا در کنترل قیمت‌ها.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در ابتدای جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از فرمایشات روز گذشته رهبر انقلاب آیت الله خامنه‌ای سپاسگزاری می‌کنم، ایشان با سخنان راهگشا و حکیمانه خود در روز گذشته مسیر حرکت اصلی مردم عزیز و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کردند.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: ضمن توجه جدی به شرایط کشور همه بخش‌های حکومت باید همت به حل مسائل مردم و رفع دغدغه‌های آنان داشته باشند مخصوصا در کنترل قیمت‌ها.

وی افزود: وفاق قوای مختلف در این شرایط ضرورت دارد، توجه دادن مقام معظم رهبری به همگان در زمینه رفتار ظالمانه اغتشاشگران و آشوب‌طلبان و تأکید بر امنیت کشور، وفاق همه قوای کشور در مقابل دسیسه چندجانبه را بیشتر از گذشته آشکار می‌سازد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مخصوصا وقتی وزیر خارجه بی‌آبروی آمریکا با بی شرمی و فرصت‌طلبی احمقانه، آشکارا از آتش زدن اموال مردم حمایت می‌کند و این امر را دفاع از مردم ایران می‌سراید، با این اقدام به خوبی رفتار دروغین و ریاکارانه آمریکا نسبت به ملت ایران نشان داده شد که هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز به هم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن بیانات عمیق و مدبرانه مقام معظم رهبری، تبعیت از مسیر تعیین شده ایشان را لازم دانسته و پیگیری دغدغه‌های مردم در زمینه مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند کرد و با همگرایی بیشتر، مجالی برای آشفته‌سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضدانقلاب آمریکا نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز