خبرگزاری کار ایران

آقاپور در نطق میان دستور:

آقای رئیسی از ممنوعیت ازدواج نوجوانان حمایت کنید/ جناح‌های سیاسی تشت رسوایی یکدیگر را از بام نیندازند

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۹۵۴

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:در خصوص ممنوعیت ازدواج دختران زیر ۱۳ سال و پسران زیر ۱۵ سال از آقای رییسی درخواست حمایت داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، معصومه آقاپور علیشاهی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و روز ۱۳ آبان‌ماه روز استکبارستیزی گفت: از تمام دست اندرکاران اجرای اربعین حسینی تشکر می‌کنم. این راهپیمایی باشکوه اقتدار شیعیان را به نمایش گذاشت. همچنین درگذشت اعظم طالقانی که نقش زنان را در تصمیم‌گیری سیاسی کشور جان بخشید به جامعه زنان تسلیت می‌گویم.

وی خطاب به مسئولین سه قوه و نمایندگان گفت: مبادا ارزش‌های انقلاب در خاکریز اقتصادی جا بماند. از زحمات دولت و آقای ظریف تشکر می‌کنم و این تلاش‌ها کافی نیست زیرا از وضعیت اقتصادی مردم شرمنده‌ایم از فقر نمی‌توان مرخصی گرفت جراحی اقتصادی با چاقوی سیاسی امکان‌پذیر نیست، به جای حذف یارانه خانوارها که نهایتا ۲۰۰ هزار خانوار هستند جلوی رانت کالاهای اساسی را بگیرید. جناح‌های سیاسی باید از تهمت‌ها دست بردارند و تشت رسوایی یکدیگر را از بام نیندازند که این باعث شادی دشمنان می‌شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر کوتاهی کنید سرمایه‌های اجتماعی رو به افول می‌رود دریای آرام ناخدای قهرمان نمی‌سازد، امسال اقیانوس مواج است نیاز به پیش‌بینی و اقدام سریع داریم بسیاری درگیر قایق‌های غرق شده هستند و ناخدای باهوش به فکر انتخاب بهترین ساحل و بهترین مسیر است. تمرکز بر تغییرات آینده نه تکرار بهتر امروز.

آقاپور بیان کرد: رسانه‌ها به جای اطلاعات اقتصادی که رویه متداول کشورهای توسعه یافته است فقط درباره سیاست صحبت می‌کنند و اقتصاد را به انزوا می‌کشانند دست از بداخلاقی‌های رسانه‌ای برداریم، تروریسم مجازی بدتر از داعش است. نقد کنیم حتی بی‌رحمانه؛ اما همراه راهکار و امید باشد. ادامه این شرایط جامعه را پرهزینه اداره می‌کند از آقای رییسی درخواست می‌شود رسیدگی به روند پرونده‌های اقتصادی را در دادگاه تسریع بخشد. طبق آمار مبالغی به میزان ۱۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌های بخش خصوصی منجمد گردیده است.

این عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از مسئولین با شعار ولایتمداری، ولایت معاش هستند. باید با آنها قاطعانه برخورد شود تخم‌مرغ دزدها قطع ید می‌شوند و شتردزدها و اختلاس‌گران میلیاردی اقامت کانادا می‌گیرند. در خصوص ممنوعیت ازدواج دختران زیر ۱۳ سال و پسران زیر ۱۵ سال از آقای رییسی درخواست حمایت داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز