خبرگزاری کار ایران

گودرزی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

نظر کارشناسی پرونده نجفی به دادگاه تحویل شد/ از مندرجات بی‌اطلاعیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۶۵۱

وکیل مدافع محمدعلی نجفی درباره آخرین وضعیت پرونده موکل خود گفت: کارشناسان نظر خود را به دادگاه تحویل داده‌اند و ما باید نظر کارشناس را ببینیم چون از مندرجات آن مطلع نیستیم. بعد از اینکه از آن مطلع شدیم می‌توانیم به دیگر سوالات پاسخ دهیم.

حمید گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، ضمن تایید اخباری که مبنی بر اعلام نظر کارشناسان به دادگاه درباره پرونده محمدعلی نجفی منتشر شده بود، گفت: کارشناسان نظر خود را به دادگاه تحویل داده‌اند و دادگاه هم اعلام کرده که این نظر کارشناسان تحویل شده است. نظر کارشناس هم مطابق قانون باید به ما ابلاغ شود.

وکیل مدافع محمدعلی نجفی در پاسخ به این سوال که دادگاه چه زمانی رسیدگی خواهد کرد؟، گفت: دادگاه طبق قانون باید یک وقت رسیدگی تعیین و چون رای نقض شده، رسیدگی کند. ولی ما باید نظر کارشناس را ببینیم چون از مندرجات آن مطلع نیستیم. بعد از اینکه از آن مطلع شدیم می‌توانیم به دیگر سوالات پاسخ دهیم.

گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا دادگاه اعلام نکرده که نظر کارشناسی را چه زمانی به شما ابلاغ می‌کند؟، گفت: طبق قانون با نظر کارشناسی یک اخطار برای ما می‌آید که ظرف هفت روز نظر کارشناسی را رؤیت کنیم ولی تا الان اخطاری نیامده است. طبق قانون پس از وصول نظر کارشناسی به دادگاه باید به طرف مقابل ابلاغ شود که طبق قانون می‌تواند ظرف هفت روز اعلام شود.

وی در پاسخ به این سوال که نظر کارشناسی چه روزی به دادگاه ابلاغ شد؟، گفت: روز آن را من نمی‌دانم. چون ابلاغ نمی‌شود بلکه کارشناسان نظرشان را تحویل می‌دهند. کارشناسان روزی که کارشناسی کردند گفته‌اند ما ظرف دو هفته جواب‌مان را می‌دهیم، تا پایان دو هفته هم نظرشان را تحویل داده‌اند.

حمید گودرزی در گفت‌و‌‌گویی در بیست‌و‌دوم مهرماه امسال به ایلنا گفته بود: روز پانزدهم همین ماه جلسه معاینه محل برگزار شد که کارشناسان از محل بازدید کردند و توضیحات لازم را شنیدند. هم‌اکنون نیز فرصت دارند ظرف ۱۰ روز تا دوهفته جواب نظریه کارشناسی را بدهند که آیا گلوله‌ای که از بدن مرحومه کشف شده و دفرمه بوده به دیوار اصابت کرده یا نه؟ و آیا کمانه کرده یا نه؟ که راه برای اثبات قتل شبه عمد باز شود.

وی همچنین در آن مصاحبه گفته بود: هفته آینده که نظر کارشناس آمد بنده مطالب را عرض می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز