خبرگزاری کار ایران

قره‌خانی در تذکر شفاهی:

وزارت آموزش و پرورش نسبت به جذب نیروهای حق‌التدریسی، پیش‌دبستانی و نهضتی‌ها اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۰۶

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش نسبت به جذب نیروهای حق‌التدریسی، پیش‌دبستانی و نهضتی‌ها اقدام لازم را به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اسد‌الله قره‌خانی‌ آلوستانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار حادثه تصادف روستای قره قاشلی در تذکر شفاهی به وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی نسبت به وضعیت جاده های استان گلستان بی توجه است کما اینکه در جاده سنگدوین و سه راهی ایمن نیز خاکبرداری شده اما نسبت به تکمیل آن اقدام نشده است که این امر باعث شده ما شاهد ده ها تصادف منجر به فوت در آن باشیم بنابراین انتظار می رود وزیر راه و شهرسازی نسبت به تکمیل هرچه سریع تر این جاده دستور دهد.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش نسبت به جذب نیروهای حق التدریسی، پیش دبستانی و نهضتی ها اقدام لازم را به عمل آورد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکر به دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ۵۰ نیروی شرکتی این دانشگاه در علی آباد کتول اخراج شده یا حقوقشان به نصف کاهش پیدا کرده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: نسبت به افزایش قیمت محصولات کشاورزی که باید تا پایان شهریور قیمت تضمینی را اعلام می کرد اما کمتر از ۵۰ درصد افزایش داشته، اقدام شود.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز