خبرگزاری کار ایران

نجفی در تذکر شفاهی:

به نظر می‌رسد مشکل فنی در سامانه سازمان هدفمندی و بانک‌ها ایجاد شده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۶۵۱

عضو فراکسیون امید با اشاره به حذف تعدادی از یارانه بگیران، گفت: وزیر اقتصاد باید روند پرداخت یارانه نقدی و جامعه هدف را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نجفی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در خصوص یارانه و اصلاح روند پرداخت طبق مصوبه مجلس در بودجه سال ۹۸، گفت: تعداد کثیری از هموطنان مشمول دریافت یارانه نقدی می شوند اما علیرغم ۲ سال پیگیری و با وجود اینکه تحت پوشش کمیته امداد (ره) هستند، هنوز نتوانسته اند یارانه نقدی دریافت کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این افراد عموما به دلیل تفکیک خانواده، ازدواج یا فوت سرپرست دچار این مشکل شده اند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی البته اذعان دارد که این افراد را از لیست یارانه بگیران حذف نکرده اما یارانه ای هم به حساب آن ها واریز نشده است.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: آشفتگی نباید در کشور ایجاد کنیم به نظر می رسد مشکل فنی در سامانه سازمان هدفمندی و بانک ها ایجاد شده بنابراین وزارت اقتصاد باید به موضوع رسیدگی کند تا اسباب مشکلات اجتماعی برای موضوعات ملی فراهم نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز