خبرگزاری کار ایران

خدری در گفت‌وگو با ایلنا:

یارانه برخی افراد نیازمند قطع شده است/ دولت سریع وارد عمل شود و این روند را اصلاح کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۲۰۶

یک نماینده مجلس گفت: یارانه اقشار نیازمند به اشتباه قطع شده است دولت باید یک ساز و کار درست در این مورد تعبیه کند.

عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره حذف اشتباه یارانه برخی از افراد که در دهک‌های پائین قرار دارند، گفت: وقتی در حوزه انتخابیه بودم در دیدارهای مردمی افرادی به من مراجعه می‌کردند و می‌گفتند که یارانه‌شان قطع شده است.

نماینده مردم بوشهر تاکید کرد: افرادی که از قطع یارانه‌شان گلایه‌مند بودند بعضا تحت پوشش نهادهای حمایتی بودند و می‌توان گفت از اقشار ضعیف و کم درآمد هستند.

وی ادامه داد: هنگامی که ما با این موارد روبه‌رو شدیم وضعیت معاش این افراد را مورد بررسی قرار دادیم و مشاهده کردیم که آنان واقعا نیازمند هستند که سیستم یارانه‌شان را قطع کرده‌اند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای خاطرنشان کرد: اگر اشتباهی هم صورت گرفته باید هرچه زودتر برطرف شود، زیرا برخی از این افراد محل درآمدشان همین یارانه‌ها بوده که دیگر نیست.

وی ادامه داد: از دولت انتظار داریم در بحث حذف یارانه‌ها که در برخی موارد بسیار احجاف شده است وارد عمل شود و هرچه سریعتر سازوکاری را ارائه دهد تا این روند اصلاح شود. معتقدم وقتی یارانه دهک‌های بالا حذف می‌شود باید به یارانه دهک‌های پائین اضافه شود.

خدری عنوان کرد: با همکاران که صحبت می‌کنم آن‌ها هم می‌گویند که در حوزه‌های انتخابیه‌شان یارانه برخی افراد نیازمند قطع شده است، ما باید هرچه زودتر برای این اتفاقات فکری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز