خبرگزاری کار ایران

با رضایت اولیای دم؛

۳۷ نفر محکوم به قصاص نفس در کرمان از اعدام رهایی یافتند

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۲۹۹

رئیس کل دادگستری استان کرمان به آمار بالای صلح وسازش استان کرمان اشاره کرد وگفت:از ابتدای سال تاکنون ۱۵هزار و ۹۶۳فقره پرونده در شعب شوراهای حل اختلاف استان کرمان از طریق صلح وسازش به پایان رسیده است .

به گزارش ایلنا، یدالله موحد بااشاره به اینکه یکی از ویژه گی ها و صفات ارزشمند مردم دیار کریمان داشتن روحیه صبر ، ایثار و گذشت می باشد،اظهار داشت: طی دو سال گذشته  تا به امروز با رضایت اولیای دم، ۳۷نفر  محکوم به قصاص نفس در استان کرمان از اعدام رهایی یافتند.

رئیس شورای قضائی استان کرمان گفت:خوشبختانه تعداد مددجویان زندانی آزاد شده از طریق صلح وسازش در پنج ماهه ی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۱ درصد رشد داشته است و با تلاش شعب حل اختلاف در زندان های استان تعداد۶۰۰زندانی  با اخذ رضایت شکات، از زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با اعلام اینکه کرمان یکی از استان های پیشگام در امر صلح وسازش در کشور می باشد،عنوان داشت:طی سال جاری یک هزار و ۳۰فقره پرونده از طریق مصالحه در شعب حل اختلاف زندان، منتهی به صلح و سازش شده است .

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان ادامه داد:طی پنج ماهه ی اول سال ۹۸تعداد ۶۳هزار و ۱۰۲فقره پرونده وارد شعب شوراهای حل اختلاف استان کرمان گردیده و در مقابل ۶۲هزار و ۴۲فقره پرونده مورد رسیدگی و مختومه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز