خبرگزاری کار ایران

نیشابوری در گفت‌وگو با ایلنا:

حزب اسلامی کار از شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خارج نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۳۰

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: حزب اسلامی کار علی رغم اختلاف نظرهایی که در خصوص عملکرد شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با برخی تشکل خای سیاسی اصلاح طلب دارد اما همچنان از اعضای شورای مذکور است.

محمد نیشابوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا گفت: از سال ۱۳۹۴ که شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان تشکیل شد حزب اسلامی کار عضو این شورا بوده است. اما بعد از انتخابات سال ۹۶ نسبت نوع عملکرد و ساز وکار تشکیلات شورای مذکور به همراه چند عضو و تشکل دیگر اصلاح طلب نظرات و انتقاداتی داشت و دارد که برخی از آن‌ها رفع و برخی همچنان پابرجاست.

وی در خصوص ادامه همکاری با شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با ذکر این نکته که شورای سیاسی و شورای مرکزی حزب پس از جمع بندی تصمیم خواهند گرفت؛ بیان کرد: طی دوهفته آینده شورای سیاسی، ستاد انتخابات مجلس برای سال ۹۸ را تشکیل خواهد داد. از مهمترین دستور کارهای شورای سیاسی تعیین استراتژی حزب برای ورود به انتخابات مجلس در سال جاری است. یکی از موضوعاتی که بنا به دستور دبیرکل  حزب در ستاد موردنظر بحث و بررسی خواهد شد و به شورای مرکزی ارائه می شود؛ موضوع نوع تعامل با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است.

نیشابوری در پایان خاطر نشان کرد: ستاد انتخابات حزب در همه استان ها نیز پس از نهایی شدن استراتژی حزب و تحت نظر ستادمرکزی انتخابات حزب اسلامی کار در تهران تشکیل و رسما فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز