خبرگزاری کار ایران

قمی در نطق میان دستور:

مونسان فردی شایسته برای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است/ ملت ایران برابر یزیدیان زمان، با تمام توان و قدرت می ایستد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۸۵۰

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عملکرد موفق مونسان در سازمان گردشگری، گفت: ایشان فردی شایسته برای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد قمی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه، ۱۱ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز ، دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند، ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین، بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند، هستی خود داد و هستی جهان یک جا گرفت، عاشق آن باشد که چون سودا کند یکجا کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه عزا و اقتدار، ماه به تصویر کشیدن ماهیت  انسانیت، شجاعت، شرف و ماهی که به بشریت آموخت؛ همیشه و در همه حال طرفدار حق باشند و ازباطل نترسند. امام حسین (ع) مظهر آزادگی و بندگی خدا و بزرگ آموزگار دانشگاه بشریت و مظهر انسانیت کامل، شجاعت و شهامت است.

وی افزود: در این روزگار که یزید زمان ترامپ ملعون، ملت ما را بین عزت و ذلت قرار داده و ما هم چون حسین (ع) می‌گوییم، هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة و با تمام توان و قدرت در برابر یزیدیان زمان می‌ایستیم و از کیان انقلاب اسلامی با جان و مال دفاع می‌کنیم تا دنیا بداندکه ما شاگردان حسین (ع) هستیم و هرگز زیر بار ذلت نخواهیم رفت. 

وی افزود: از سازمان برنامه و بودجه و راه و شهرسازی می‌خواهم نسبت به تخصیص بودجه کمربندی پاکدشت که بسیار مهم و ضروری است، اقدام لازم را به عمل آورد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ماه مهر و بازگشایی مدارس از همکاران می‌خواهم که به محسن حاجی میرزایی که از افراد با سابقه آموزش و پرورش و فردی پاکدست، مدیر و مدبر است، رای مثبت بدهند و دانش آموزان را از بلاتکلیفی بیرون آورند، البته حاجی میرزایی نیز باید نسبت به خواسته معلمان و استخدام حق‌التدریسی‌ها و مشکلات بازنشستگان آموزش و پرورش اقدامات لازم را انجام دهد، همچنین علی اصغر مونسان هم در این مدتی که مسئولیت گردشگری را بر عهده داشته موفق عمل نموده و  فردی شایسته برای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

قمی اظهار کرد: از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه می‌خواهم در بحث برجام قاطعانه و عزتمندانه از حقوق قانونی ملت دفاع نموده و در این راه دقت لازم را داشته باشند که ره رو راه حسین و پیرو مکتب عاشورا هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت و مجلس باید برای رفاه حال بازنشستگان و معلمان اقدام لازم را به عمل آورند و همچنین معضل استخدام معمان حق التدریسی و نهضتی را بر طرف کنند. ازطرفی به همه مسئولان نظام تذکر می‌دهم که راه نجات ملت، پیمودن راه حسین و طریق نجات اجرای عدالت در کشور است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز