خبرگزاری کار ایران

نیوزویک گزارش داد؛

ترامپ در مورد ایران باید خودش را از مشاوران تندرو جدا کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۰۷

نیوزویک در گزارشی به بررسی تلاش‌های ماکرون برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا و ضرورت دوری ترامپ از مشاوران تندرو پرداخت.

 به گزارش ایلنا به نقل از نیوزویک، دعوت امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه از محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران برای حضور در فرانسه در حاشیه نشست گروه هفت یک اقدام خردمندانه بود. 

چیزی که واضح است این است که ماکرون خواهان استفاده از دیپلماسی برای کاهش تنش میان ایران و آمریکاست و می‌خواهد از هرگونه درگیری جدی جلوگیری کند. 

ترامپ اکنون باید از طرح‌های فرانسه برای کاهش تنش با تهران حمایت کند؛ هنوز راه حل دیپلماسی برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا وجود دارد.

در موضوع ایران، ترامپ باید از مشاوران تندرو در اطراف خود فاصله بگیرد و به دنبال آن باشد تا از طریق راه‌حل‌های دیپلماتیک تنش‌ها را کاهش دهد. افراد تندرو در کابینه ترامپ تنها به دنبال آن هستند که تنش‌ها را افزایش دهند.

در روزهای گذشته در حاشیه نشست گروه هفت سخنان رئیس‌جمهوری فرانسه مبنی بر احتمال دیدار روحانی و ترامپ در آینده نزدیک، بیش از هر رویداد دیگری توجه‌ها را به خود جلب کرده و خبرساز شده است.

این در حالی است که رییس‌جمهور ایران در شرایط کنونی و تا زمانی که تحریم‌ها پا برجاست، امکان هرگونه دیدار میان رهبران ایران و آمریکا را رد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز