خبرگزاری کار ایران

رضیان در تذکر شفاهی:

محیط زیست به «محیط ایست» تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۶۳۳

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: در واقع محیط زیست به محیط ایست تبدیل شده است. به نظر می رسد پسرفت ناشی از این رفتارهاست و چنین مسئولانی ول کن مردم و مملکت هم نیستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عبدالله رضیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۴ شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: کلانتری، رئیس محیط زیست کشور که ۴۰ سال سابقه مدیریت در کشور را دارد متاسفانه استاد فرافکنی شده و در جمع NGO های اردبیل، نمایندگان کشور را تخریب کرده و بر خلاف محیط زیست بر طبل انتقال آب خزر می کوبد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس تاکید کرد: در واقع محیط زیست به محیط ایست تبدیل شده است. به نظر می رسد پسرفت ناشی از این رفتارهاست و چنین مسئولانی ول کن مردم و مملکت هم نیستند.

وی در تذکری خطاب به وزیر صمت بیان کرد: افزایش قیمت سبوس در معاونت بازرگانی کار کارشناسی نیست، در واقع با افزایش قیمت سبوس، نابودی دامداران کلید خورده است و روستاییان برای تامین خوراک دام و طیور از نانی که گندم یارانه ای دریافت می کنند، استفاده می کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: لازم است نسبت به موضوع البرز مرکزی سوادکوه درخصوص کک سازی اقدام شود و طرح جایگزینی از سوی شرکت های ذی ربط دریافت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز