خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ حیدری:

نیروی زمینی ارتش همواره در کنار مردم بوده است/ با قدرت در مرزهای شمال شرق کشور حضور داریم

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۴۶

فرمانده نزاجا گفت: نیروی زمینی ارتش با اقتدار در مرز‌های شمال شرق کشور مستقر بوده و صدای ضد انقلاب را در مرز‌ها خفه کرده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاحیه هفدهمین همایش تجلیل از ممتازین نزاجا گفت: بنده از شما همسران و کارکنان نیروی زمینی ارتش تشکر می‌کنم، زیرا اگر همکاری شما نبود این بزرگواران نمی‌توانستند به درستی خدمت کنند.

وی ادامه داد: ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران اعتقاداتی داریم که در صدر این اعتقادات، اعتقاد به شکرگزاری از خداوند است و خداوند را شاکریم که ما را از نعمت امامت و ولایت بهره‌مند کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه نیروی زمینی با توکل برخدا و وجود شما کارکنان ممتاز موفق به کسب توفیقات خوبی شده است، تاکید کرد: از جمله این توفیقات می‌توان به استقرار قدرتمندانه در مرز‌های شمال شرق کشور و از بین بردن صدای ضد انقلاب در مرز‌ها و شهر‌های جنوب شرق کشور اشاره کرد.

وی با اشاره به حضور ارتش در کنار مردم، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش تلاش کرده در تمام اتفاقات مانند سیل، زلزله در کنار مردم حضور داشته باشد که امیدواریم همه این اقدامات موجبات رضایت خداوند متعال و رهبر انقلاب را فراهم آورده باشد.

وی افزود: همسران کارکنان ارتش، کانون خانواده را گرم می‌کنند و باید گفت بانوان به اندازه همسرانشان در موفقیت‌های ارتش سهیم هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به همسران کارکنان ارتش گفت: شما باید بدانید امروز نوع مراقبت‌هایی که باید از فرزندان کارکنان ارتش انجام دهید، متفاوت است. امروز فضای مجازی بسیار در شکل گیری و تربیت فرزندان ما بسیار موثر است.

وی در پایان تأکید کرد: باید برای تربیت فرزندان زمان صرف کرد و نباید از این حوزه غافل بود، زیرا تربیت در جامعه کنونی بسیار سخت‌تر از گذشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز