خبرگزاری کار ایران

لاهوتی:

غیبت نمایندگان فوریت مهم امروز کشور نیست/ مسائل اقتصادی و گرفتاری‌های مردم را دنبال کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۵۵

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: غیبت نمایندگان و یا آرای آنها فوریت مهم امروز کشور نیست، باید مسائل اقتصادی و گرفتاری‌های مردم را دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی مهرداد بائوج لاهوتی در مخالفت با دوفوریت اصلاح آیین نامه داخلی مجلس گفت: غیبت نمایندگان و یا آرای آنها فوریت مهم امروز کشور نیست، باید مسائل اقتصادی و گرفتاری‌های مردم را دنبال کنیم. باید به سمت بازگشت اموال نامشروع، شفاف‌سازی و ریشه‌کن کردن فساد برویم نه اینکه در مورد شفافیت عملکرد نمایندگان که درخصوص آن قانون داریم، گام برداریم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به ماده ۸۶ آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: در این ماده آمده است که در صورتی که نماینده ۱۰۰ ساعت متوالی یا ۲۵۰ ساعت غیرمتوالی از اوقات رسمی مجلس و کمیسیون‌ها غیبت داشته باشد، مستعفی شناخته می‌شود، بنابراین لازم نیست برای حضور و غیاب نماینده قانون جدیدی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه اسامی کسانی که تاخیر می‌کنند به صورت زنده از رادیو قرائت می‌شود، این امر حتی شامل رئیس مجلس نیز شده است، بنابراین لازم نیست با فوریت قانون دیگری برای حضور و غیاب نمایندگان در نظر گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز