خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور:

هیچ راهی جز گفت‌وگو و همدلی برای بهبود اوضاع کشور وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۶۴۶

معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور در جمع فعالان سیاسی و اجتماعی استان خراسان رضوی اظهار داشت: لازم است افراد کارآمد و صاحب نظر وارد مجلس شوند تا مجلسی در تراز نظام شکل بگیرد؛ مجلسی برنامه محور، با چشم انداز سنجیده و نگاه کلان.

به گزارش ایلنا، جمال عرف که در جریان سیزدهمین سفر استانی معاونت سیاسی در جمع فعالان سیاسی و اجتماعی استان خراسان رضوی سخن می گفت، با اشاره به این که هدف اصلی از برگزاری این جلسات، باز کردن باب گفتگو درباره مهم ترین مسائل کشور است، تأکید کرد: در همین راستا، منشور گفتگوی سیاسی با رویکرد باز کردن باب گفتگوهای سیاسی و اجتماعی به استان ها ابلاغ شده است.

معاون سیاسی وزیر کشور هم چنین با تأکید بر این که ضرورت دارد درباره مهم ترین مسائل جاری کشور به ویژه انتخابات با یکدیگر گفتگو و راهکارها را بررسی کنیم، اظهار داشت: هیچ راهی به جز گفت‌وگو و همدلی با یکدیگر برای بهبود اوضاع و توسعه کشور وجود ندارد.

رییس ستاد انتخابات کشور ضمن اشاره به این که مردم هر وقت احساس مسئولیت کرده‌اند به عرصه آمده اند و سرنوشت خود را خودشان رقم زده اند و در انتخابات پیش رو هم همین طور خواهد بود، تاکید کرد: در انتخابات، سلایق مختلف و تنوع علایق وجود دارد ولی همه چیز باید زیر چتر قانون انتخابات و قانون اساسی به عنوان میثاق ملی ما قرار بگیرد.

عرف هم چنین با اشاره به این که تحقق مشارکت حداکثری، مطالبه همیشگی و موکد مقام معظم رهبری در همه ادوار انتخابات بوده و جهت گیری و رویکرد کلان و اساسی وزارت کشور و دولت هم همین است، افزود: نشست های اخیر وزیر محترم کشور با اصلاح‌طلبان و اصول گرایان در واقع تلاش برای فراهم کردن زمینه‌های مشارکت و رقابت همه نیروها و فعالان سیاسی در چارچوب قانون و با هدف گذاری انسجام ملی، همراه با دلسوزی برای نظام و انقلاب است؛ چرا که لازم است افراد کارآمد و صاحب نظر وارد مجلس شوند تا مجلسی در تراز نظام شکل بگیرد؛ مجلسی برنامه محور، با چشم انداز سنجیده و نگاه کلان.

عرف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که چارچوبی مشخص مبتنی بر رعایت عدالت و شایسته گزینی برای انتصابات تعریف کرده ایم و تعداد زیادی از بانوان و جوانان فعال، پویا و متعهد در سمت های مدیریتی منصوب شده اند، تأکید کرد: بنا بر گزارش استانداری خراسان رضوی، ۳۳ درصد پست های مدیریتی استانداری خراسان رضوی در اختیار بانوان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز