خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

جهانگیری سالگرد بازگشت نخستین گروه از آزادگان دفاع مقدس به کشور را گرامی‌ داشت

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۷۱۵

معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی سالگرد بازگشت نخستین گروه از آزادگان دفاع مقدس به کشور را گرامی‌ داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اسحاق جهانگیری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرا رسیدن ۲۶ مرداد سال‌روز بازگشت نخستین گروه از آزادگان دفاع مقدس به کشور نوشت: ٢٦ مرداد ١٣٦٩ روزی بود که آزادگان سرافراز ایرانی پس از سال‌ها اسارت پای به خاک میهن نهادند. آن روز جامعه یکی از نزدیک‌ترین دستاوردهای صلح را به چشم دید و فرزندانش را که شاهدان زنده مقاومت در اسارتگاه‌های مخوف بعثی بودند، با اشتیاق در آغوش کشید.

درس‌های پس از جنگ کمتر از درس آموخته‌های دوران دفاع مقدس و تجربه‌های پیش از آن نیست. روایت جنگ و صلح در طول دهه اول انقلاب را باید خوب نوشت و خوب خواند.

دشواری و در عین حال ضرورت و نتایج پذیرش قطعنامه ٥٩٨، صفحه دوم مقاومت‌ها و شهادت‌ها، جانبازی‌ها، اسارت‌ها و ایثارگری‌های ملت ما در طول هشت سال دفاع مقدس است. این دو صحنه را با هم ببینیم و از هر دو در امتداد هم بیاموزیم.

یاد آن همه فداکاری و اخلاص و ایثار مردم و آن همه وحدت و همدلی و مسئولیت‌پذیری سیاست‌گذاران و مجریان زنده و گرامی باد. روز آزادگان هم بر همه آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس و خانواده های محترم‌شان مبارک.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز