خبرگزاری کار ایران

رحیمی در نشست خبری:

عده‌ای به دنبال شکل دادن خط تعارض دو گانه‌ بین ظریف و سردار سلیمانی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۹۸۶

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین نیاز در شرایط سیاسی داخلی این است که فراکسیون‌های مجلس گزارش عملکرد ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا رحیمی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: مهم‌ترین نیاز کشور همدلی است و خبرهای دروغی که در جامعه منتشر می‌شود شکستگی بین مردم ایجاد می‌کند. مهم‌ترین نیاز در شرایط سیاسی داخلی این است که فراکسیون‌های مجلس گزارش عملکرد ارائه دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: آقای ظریف تحریم شد، اما مشاهده می‌کنید که ایشان به سفرهای خودشان ادامه می‌دهند، قطر برای ما یک فضای نیمه بسته بود اما با سفرهای آقای ظریف گشایشی ایجاد شد.

این  عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با رد وجود تعارض بین سردار سلیمانی و ظریف گفت: برخی حاشیه‌سازی‌ها در این زمینه جای تاسف دارد. این اقدامات در فضای بین‌المللی هزینه‌بر است.

 

وی افزود متاسفانه عده‌ای به دنبال شکل دادن خط تعارض دو گانه‌ای هستند به این معنا که سردار سلیمانی فعالیت میدانی می‌کند و آقای ظریف فعالیت دیپلماسی می‌کند و می‌خواهند این خط را پررنگ کنند. در حالیکه هم آقای ظریف و هم سردار سلیمانی از رهبری ماذون هستند و هماهنگی بالادستی بین خط میدانی و دیپلماسی ایجاد شده و این دو خط هیچ گاه با یکدیگر تلاقی نکرده‌اند.

وی ادامه داد: عده‌ای می‌خواهند خط موشکی دفاعی و میدانی را پررنگ کنند و طرفداران دیپلماسی هم می‌خواهند خط دیپلماسی را پررنگ کنند. در حالیکه این دو خط با هماهنگی با هم جلو می‌روند. این حاشیه‌سازی‌ها هم برای دیپلماسی کشور جای تاسف دارد و خصوصا در فضایی بین‌المللی برای کشور هزینه بر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز