خبرگزاری کار ایران

صادقی:

عامل اصلی کاهش ورودی پرونده در دستگاه قضا اشتغال و تولید است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۱۳۳

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: عامل اصلی کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضا، تولید و اشتغال است.

به گزارش ایلنا، غلامعلی صادقی در جلسه شورای اداری و اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اظهار کرد: اعلام همبستگی و همکاری در استان برای سندی بوده که از چند ماه قبل آغاز شده و با حرکت خوبی در جریان و حرکت است. از آقای جهانگیری به خاطر اعزام فردی رزمنده، متدین، پرتحرک، دلسوز و در یک کلمه کرمانی به عنوان استاندار خراسان رضوی (علیرضا رزم‌حسینی) تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری، روسای قوا و رئیس قوه‌قضاییه همیشه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی تاکید دارند. عامل اصلی کاهش ورودی پرونده در دستگاه قضا، کار، اشتغال، تولید، درآمد و سرمایه است. استان و کشوری که بتواند در این زمینه خوب بدرخشد و فعالیت کند، آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد.

صادقی با بیان اینکه همه ما سند مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را امضا کردیم و پای آن هستیم، عنوان کرد: تجربه آقای رزم‌حسینی از دوران دفاع مقدس و مسئولیت‌های قبل از استان بوده که آن را به همراه خود به عنوان سوغات برای استان آوردند. برای همه قابل قبول بوده، آن را امضا کردیم و پای آن هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: استان دارای منابع انسانی و مالی سرشار و دارای ظرف توسعه‌ای منحصر به فردی است. آنچه ما از شما و دولت و وزرا می‌خواهیم و انتظار داریم حمایت از مسئولان استانی است، تاکنون این حمایت را داشتید و اکنون نیز تقاضا می‌کنیم تا آن را مضاعف کنید. ما به این حمایت و دلگرمی مسئولان نیازمند هستیم.

وی خطاب به فعالان اقتصادی، گفت: امروز شرایط استان برای کار، تولید، اشتغال و افزایش سرمایه مطلوب است، کمتر این شرایط را در استان شاهد بودیم. روی حمایت دستگاه قضایی در تمام فعالیت‌ها حساب کنید و مطمئن باشید با تاکید رییس قوه‌قضاییه حمایت کامل و جامع را از شما خواهند داشت.

در این مراسم تفاهم‌نامه معین اقتصاد مقاومتی روستای خلیل‌آباد بین استاندار و رئیس کمیته امداد امضا شد. این تفاهم‌نامه در چارچوب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی زمینه‌های افزایش توان عمومی، ایجاد اشتغال پایدار و مردمی کردن اقتصاد منطقه‌ای به ویژه در روستاها امضا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز