خبرگزاری کار ایران

دعایی:

به ظریف مدیونیم/ او سینه خود را در برابر گاندوهای داخلی سپر کرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۶۷۷

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات گفت: ظریف می توانست این وظیفه را نپذیرد و در میانسالی مورد هجمه‌ها قرار نگیرد اما وی سینه خود را در برابر گاندوهای داخلی سپر کرد و دولت متخاصم نیز چاره‌ای جز تحریم وی پیدا نکرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدمحمود دعایی در آغاز نشست خبری محمدجواد ظریف به مناسبت روز خبرنگار گفت: من به دلیل حرمت روحانیت در این جلسه هستم و البته دیرپاترین مقامی هستم که در این سمت مطبوعاتی دوام آوردم. سعی کردم در این مدت اوامر و وصایای امام را در توانم عمل کنم.

وی ادامه داد: ای کاش فرصتی پیش می‌آمد که مهمانان و خبرنگاران خارجی را مقدم می‌داشتیم. در زمان ورود با یک عنصر فرهیخته همراه شدم که من را نمی‌شناختند و ایشان خبرنگار سی ان ان بودند و خیلی محترم بودند.

دعایی خطاب به ظریف گفت: ما شما را خیلی دوست داریم. من منویات قلبی خودم را در این مراسم می‌خوانم و می‌دانم شما تعریف از خود را نمی‌پسندید.

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات در ادامه متنی را در خصوص وزیر امور خارجه قرائت کرد و گفت: تاریخ گواهی می‌دهد که انسان‌های بزرگ و اولیای الهی چه سختی‌هایی را متحمل شدند. به راستی محمدجواد ظریف در عصر ما یکی از اولیای الهی است که در خانواده‌ای مذهبی متولد شد و در مدرسه علوی تحصیل کرد و در آمریکا به تحصیل پرداخت و هرچه بیشتر به میهن و دین باورمند شد. ایشان جزو معدود افرادی است که در دانشگاه آمریکا درس خواند و دعای کمیل را حفظ است.

وی ادامه داد: ظریف می توانست این وظیفه را نپذیرد و در میانسالی مورد هجمه‌ها قرار نگیرد اما وی سینه خود را در برابر گاندوهای داخلی سپر کرد و دولت متخاصم نیز چاره‌ای جز تحریم وی پیدا نکرد.

دعایی با تاکید بر اینکه ما به ظریف مدیون و مفتخر هستیم، گفت: او جهادگرانه شانه زیر بار دیپلماسی داد و آرامش خود را انتخاب نکرد. ما مفتخریم که او ایرانی دین باور و متخصص است. مفتخریم که مردم دانا و دولت خدمتگذار قدر او را می‌دانند و رهبر انقلاب بارها دین باوری، تعهد و میهن دوستی او را ستودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز