خبرگزاری کار ایران

۱۱ نفر از محکومان ایرانی از تایلند تحویل مقام‌های کشورمان شدند

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۶۸۹

معاون حقوق بشر و امور بین الملل و رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری گفت: ۱۱ نفر از محکومان ایرانی از تایلند تحویل مقامات کشورمان شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل و رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری اعلام کرد: در چارچوب موافقت نامه انتقال محکومان ۱۱ نفر از محکومان به حبس ایرانی که سالها در زندانهای تایلند دوران محکومیت خود را می گذرانیدند تحویل نماینده اعزامی کشورمان شدند و امروز صبح به تهران بازگشتند.

وی افزود: اتهام اکثر این افراد قاچاق مواد مخدر می باشد و یک نفر از این افراد در حال انتقال ساک امانی دوستان خود که در آن مواد مخدر جاسازی شده بود دستگیر شده است.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری کشورمان به هموطنان هشدار داد هنگام سفر پایبندی به قوانین کشورها را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و از ارتکاب رفتارهای خلاف قانون بپرهیزند که مجازات های سختی در انتظار آنهاست. در اکثر کشورها در قبال مواد مخدر قوانین سختگیرانه و مجازاتهای سرکوبگرانه ای وجود دارد که رهایی از آن به آسانی میسر نیست. گاهی افراد برای چند عدد قرص روانگردان به سالها زندان محکوم شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز