خبرگزاری کار ایران

مرادی در نطق میان دستور:

کارگران شاغل در مناطق ویژه اقتصادی و آزاد امنیت شغلی می‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۹۳۳

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت:کارگران به ویژه کارگران شاغل در مناطق ویژه اقتصادی و آزاد، امنیت شغلی می خواهند و قانون کار در مناطق ویژه بایستی اصلاح شود و تغییر کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احمد مرادی در جلسه علنی صبح امروز (دو‌شنبه، ۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود با تشکر از اقدام سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران به ویژه نیروی دریایی سپاه و تمامی نیروهای مسلح، حافظ انقلاب و مردم هستند و تحت هیچ شرایطی مردم را تنها نگذاشتند.

 نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی همچنین قهرمانی والیبال جوانان در جهان را تبریک گفت و افزود: جوانان نشان دادند هر جا به آنها بها داده شود می توانند فتح الفتوح کنند؛ چه در حوزه ورزش و چه در حوزه مدیریت و اقتصاد.

وی خطاب به دولت ادامه داد: دولت با شعارهای عجیب و غریب توانست روی کار بیاید؛ شعاری که قرار بود وضع اقتصادی مردم را سه ماه بهبود بخشد، شعاری که برجام را حلال همه مشکلات اقتصادی می‌دانست اما شش سال از این شعارها گذشته و هر سال وضعیت اقتصادی مردم بدتر و فسادهای کلان اداری، مالی و رانت های فامیلی در دولت بیشتر شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس  بیان کرد: متاسفانه برجام کارساز نشد و وضعیت اقتصادی مردم هم بهبود نیافت؛ از طرف دیگر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت هم اراده‌ای برای تغییر وضعیت نداشته و تمام تقصیرات را به گردن دیگران می‌اندازند.

وی گفت: مردم ۴۰ سال از عمر بابرکت این انقلاب را پشت سر گذاشتند و گام دوم انقلاب نیز توسط مقام عظمای ولایت تشریح شد لذا بهتر است آقای رئیس‌جمهور مدت باقیمانده عمر دولت را صرف کار، تلاش و صداقت کند زیرا رضایت مردم، جانفشانی می‌خواهد و کار بی منت می طلبد.

مرادی درباره مسائل حوزه انتخابیه خود توضیح داد: کارگران به ویژه کارگران شاغل در مناطق ویژه اقتصادی و آزاد، امنیت شغلی می خواهند و قانون کار در مناطق ویژه بایستی اصلاح شود و تغییر کند.

وی ادامه داد: بازنشستگان از میزان دریافتی خود گلایه دارند؛ کشاورزان و صیادان حمایت واقعی می‌خواهند؛ معلمان زحمتکش عزت و کرامت طلب می‌کنند و معلمان حق التدریس تبدیل وضعیت را درخواست دارند؛ کسبه زحمت کش وظیفه شناس، حبیب خدا را می‌خواهند و از مردم و دولت و همه مسئولان می‌خواهند که به آنها توجه کنند.

مرادی گفت: جوانان هرمزگانی با دلی آهنگ آکنده از خون، اشتغال خود را در پالایشگاه ها و صنایع فریاد می زنند؛ مردم در روستاهای ساحلی می گویند اولویت واگذاری سایت‌های پرورش میگو با آنهاست و از استاندار محترم انتظار است مشکلات آنها را برطرف کند.

وی ادامه داد: رانندگان مظلوم خطوط تاکسیرانی در دمای بالای ۴۰ درجه به مسافرین ارائه خدمات دارند؛ خودروهای فرسوده فاقد بیمه تامین اجتماعی و فاقد دریافت خدمات تعمیرگاهی هستند و اعلام کرده‌اند به داد این رانندگان زحمتکش برسید که شغلی غیر از این ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره قشم توضیح داد: مردم نجیب قشم چند سال است که از روند مدیریت و فعالیت منطقه آزاد قشم گلایه‌مند هستند و اینجانب نیز مشکلات مردم را به گوش مسئولان رسانده‌ام که جلوی مدیریت‌های ناکارآمد گرفته شود و چنین مدیرانی حق ندارند برای نظام مقدس که حاصل خون هزاران شهید است، هزینه درست کنند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت مناطق آزاد را حیاط خلوت خود برای تعطیلات نوروزی قرار ندهد.

وی افزود: آقای روحانی! در استان هرمزگان که عمده درآمدهای دولت از این استان تامین می شود، زیبنده نیست که بخش اعظمی از جمعیت تحت پوشش حمایتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار گیرند؛ زیبنده این مردم نیست که بیمارستان‌های این استان فاقد امکانات درمانی باشند و مردم مجبور به صرف هزینه های گزاف و آواره شهرهای خارج از استان باشند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر دادگستری گفت: به چه حقی و بنابر کدام دلیل در جذب نیروهای مورد نیاز سازمان تعزیرات حکومتی استان از نیروهای خارج از استان که حتی یک روز هم در استان نبودند، استفاده شده است؛ لذا باید در این تصمیم تجدید نظر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز