خبرگزاری کار ایران

سالک در تذکر شفاهی؛

رفع بیکاری به عزم ملی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۹۲۱

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بیکاری به عزم ملی نیازمند است، باید در یک همت بزرگ معیشت مردم تامین شود و اوضاع بیکاری سامان یابد

 به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام احمد سالک در جلسه علنی امروز (دوشنبه  ۷ مرداد ) مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامی‌داشت سالروز پیروزی ملت ایران در جریان عملیات مرصاد در تذکری به رئیس‌جمهور، گفت: فرهنگ قدرتمند مقاومت با تکیه بر اراده، آثار بسیار فراوانی دارد که از آن جمله می توان به سقوط پهپاد و تسلط بر کشتی نفتی انگلیس خبیث اشاره کرد که این حرکت عبارت «اقتدار ایران اسلامی و التماس آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا» را به دنبال دارد.

وی در تذکری به وزیر نیرو درباره تامین آب شرب جمعیت ۵ میلیون و ۱۲۵ هزار نفری استان اصفهان خواستار تسریع در تکمیل ادامه سامانه دوم گلاب شد و افزود: مردم اصفهان جز اجرای قانون شرع چیز دیگری نمی خواهند و زیاده طلب نیستند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی خواستار تامین آب کشاورزی پاییزی کشاورزان اصفهان شد و افزود: سیاست انتقال آب، سیاستی کشوری است که باید مدیریت شود.

سالک با تاکید بر رسیدگی به وضعیت بنیاد شهید، تصریح کرد: وضعیت درمان، دارو و پرستاری خانواده های شهدا و جانبازان اوضاع نگران کننده ای دارد.

وی در تذکری به وزیر ارشاد اسلامی، گفت: برنامه وزارت فرهنگ برای مقابله با ولنگاری فرهنگی، کشف حجاب و فساد چیست، در حالی که بیش از ۴۰ موسسه آمریکایی در جریان جنگ نرم تصمیم به تغییر فکری در جامعه گرفته اند وزارت فرهنگ چه اقدامی انجام داده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: رفع بیکاری به عزم ملی نیازمند است، باید در یک همت بزرگ معیشت مردم تامین شود و اوضاع بیکاری سامان یابد که برون رفت از این حالت اقتصادی تکیه بر جوانان ایرانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز