خبرگزاری کار ایران

تصویب شیوه‌نامه شفاف‌سازی عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۶۷۳

پانزدهمین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این جلسه گزارشی از روند برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات تهران ارائه شد.

اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از مدیریت شهری جهت برگزاری خوب این انتخابات و از همراهی و همکاری موثر دولت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای قدردانی کردند.

اعضای شورا به رویکرد صدا و سیما در عدم ترغیب مردم برای مشارکت در این انتخابات و انعکاس کمرنگ اخبار انتخابات شورایاری انتقاد و تاکید کردند که حضور مردم در هر انتخاباتی فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی نشانی از اعتماد آنها به انتخابات و صندوق رای و رکن جمهوریت نظام است و وظیفه رسانه ملی به عنوان نهادی اجماعی این است که برنامه‌های خود را بر افزایش مشارکت شهروندان متمرکز کند.

به اعتقاد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برگزاری الکترونیکی انتخابات شورایاری تجربه موفق و گام بزرگی بود که می‌توان در دیگر انتخابات از این روش استفاده کرد.

در این جلسه شیوه‌نامه شفاف‌سازی عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بعد از بحث و بررسی به تصویب اعضا رسید.

ارتقا پاسخگویی شورای عالی اصلاح‌طلبان و ارتقاء سلامت ساز و کار انتخاباتی این شورا از محوری‌ترین اهداف این شیوه‌نامه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز