خبرگزاری کار ایران

پاسخ وزیر دفاع به سوال نماینده تهران

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۱۳۴

وزیر دفاع گفت: فردی که به عنوان متهم در فیلم مجلس آمده بود امروز در قوه قضاییه به پرونده او رسیدگی شده و حکم در حال اجراست که کلیه مراحل این پرونده در قوه قضاییه رسیدگی شده است .

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در پاسخ به سوال علیرضا رحیمی در نحوه دسترسی به فیلم اعترافات و مستند مربوط  به دوتابعیتی‌ها و علت پخش آن در صحن علنی مجلس گفت: وزیر دفاع در این چارچوب وظیفه‌ای ندارد. مواردی که آقای رحیمی مطرح کردند به دستگاه‌های مختلف اشاره دارد. من هم در حدی که میسر بوده ورود کردم.

امیر حاتمی گفت: موضوع سوال درباره اقدام یک نماینده در نمایش فیلمی در صحن مجلس است که برای حفظ شأن نمایندگی طبق قانون و به استناد ماده ۲ رسیدگی به گزارشات و شکایات در صلاحیت هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است و در صلاحیت وزیر دفاع نیست.

این عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: با توجه به اینکه تهیه این فیلم به سپاه متنسب شده بود از سپاه و سازمان اطلاعات سوال کردم که به صورت مکتوب پاسخ دادم و آن را به کمیسیون دادم سپاه اعلام کرده فیلمی که در کمیسیون به صورت داخلی نمایش داده شده است با آن فیلمی که در صحن به نمایش درآمده به لحاظ موضوع شباهت دارند و به لحاظ اصالت متفاوت است.

وزیر دفاع گفت: فردی که به عنوان متهم در این فیلم آمده بود امروز در قوه قضاییه به پرونده او رسیدگی شده و حکم در حال اجراست که کلیه مراحل این پرونده در قوه قضاییه رسیدگی شده است .

امیر حاتمی اظهار داشت: در این شرایط حساس با توجه به اقدامات خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنی نظام آمریکا علیه مردم ایران و به خصوص تحرکات و تحریم‌های آنها تلاش ما به عنوان نیروهای مسلح برای حفظ اقتدار جمهوری اسلامی است و تمام نمایندگان خالصانه از این نیروهای مسلح حمایت کردند که بنده از نمایندگان تشکر دارم.

وزیر دفاع گفت: انتظار داریم به عنوان سرباز ملت ایران ضمن استمرار این حمایت از ما اجرای قاطع وظایفمان را مطالبه کنید و ما هم با تمام قوا انجام می‌دهیم.

وزیر دفاع گفت: امیدوارم این سوالات که آثار خاص امنیتی و قضایی دارد در سازوکارهای دیگری پیگیری شود و ما آمادگی داریم با مسئولان مجلس به ویژه هیات رییسه همه گونه همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز