خبرگزاری کار ایران

وکیل مدافع نجفی:

امیدواریم بتوانیم راهی برای مذاکره با خانواده «میترا استاد» باز کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۸۸۷

وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: باید به شکلی عمل کنیم که از نظر روحی و فکری خانواده مقتول در تشویش نباشد تا بتوانیم راهی برای مذاکره باز کنیم زیرا از مسائل مطبوعاتی که برایشان پیش آمده نگرانی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، پس از پایان اولین جلسه دادگاه نجفی، گودرزی وکیل مدافع محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران گفت: دادگاه تا امروز رسیدگی‌اش را انجام داده و نقایص تا حدودی مرتفع شده و نقایص  دیگری هست که امیدواریم در جلسات عادی مطرح کنیم و رییس دادگاه باحوصله است؛  ان‌شاالله این نقایص هم رفع می‌شود تا دادرسی در محیط آرامی انجام شود.

وی افزود: در نهایت انتقادی به جلسه امروز وارد نیست و از آنجا که اظهارات اولیای دم مبسوط نبوده ولی به هرحال راه را برای مذاکره باز کردند و این فرصت شاید ایجاد شود تا مذاکراتی داشته باشیم و خانواده استاد هم شرایطی برایشان ایجاد شود که صدمه روحی نخورند و به شکلی عمل کنیم که از نظر روحی و فکری خانواده در تشویش نباشد تا بتوانیم راهی برای مذاکره باز کنیم زیرا از مسائل مطبوعاتی که برایشان پیش آمده نگرانی داشته‌اند.

گودرزی در پاسخ به این سوال که شما بعنوان وکیل قبول دارید قتل از سوی آقای نجفی بوده است، گفت: پاسخ این سوال منفی است که باید من در دفاع آن را بگویم و اگر به شما بگویم می‌شود بحث دفاع. ما طبیعتا پاسخ‌مان منفی است اجازه دهید چهارشنبه دفاعیاتم را بگویم شاید راه جدیدی برای پرونده گشوده شود.

وی گفت: مذاکرهای با خانواده مقتول رسما نداشتیم ولی تقاضا کردیم و امیدواریم پاسخ مثبت بدهند.

گودرزی درباره اظهارات نجفی در خصوص مهدورالدم بودن مقتول که در کیفرخواست آمده است، گفت: این موضوع در جلسات غیرعلنی باید مطرح شود چراکه این مساله به خانواده صدمه می‌زند و به مذاکرات صدمه می‌زند امیدواریم مطرح نشود.

وی درباره تعداد جلسات دادگاه گفت: جلسه چهارشنبه جلسه دیگری است و من جای رییس دادگاه نیستم و نمی‌دانم چند جلسه مانده ولی امیدوارم جلسه دیگری هم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز