خبرگزاری کار ایران

فروزانمهر:

در شرایط تحریمی باید با رفتار هزینه‌ای درست، کمترین دغدغه را برای دستگاه قضا ایجاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۴۹۳

مراسم تودیع و معارفه معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه بعد از ظهر امروز در ساختمان مرکزی قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در این مراسم نوروز کهزادی از تصدی ده ساله این معاونت جای خود را به محمد فروزانمهر خواهد داد.

نوروز کهزادی در این نشست ضمن ذکر یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه گفت: خدا را شاکر هستم از ابتدا بلافاصله پس از انقلاب توفیق خدمت به این انقلاب را دارم.

وی ادامه داد: بودجه قوه قضائیه در این ده سال اخیر از رقم ٢ هزار میلیارد تومان به ١٣ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است. در این مدت چند کار مهم انجام شده است که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و پایان هر پروژه در مدت دوسال در زمره این اقدامات است.

کهزادی افزود: در زمینه رفاهی ایجاد بیمه تکمیلی را داشتیم و ما بیمه ایران را آوردیم و هزینه‌ها از حقوق آنها برداشت می‌شد و ما همچنین اعطای وام به قضات را داشتیم. در خصوص پدافند غیرعامل سه طرح جامع را تهیه کردیم. در تمام این موارد رؤسای دادگستری کمال همکاری را داشتند.

معاون پیشین رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از توفیقات مهم بنده آشنایی با شخصیت‌های والا در این سمت بود و طی این ١٠  سال در کنار این بزرگواران خدمت کردم.

محمد فروزانمهر نیز در این مراسم، گفت: تقارن زمانی این معارفه و حسن نظر ریاست قوه قضائیه با دهه کرامت را به فال نیک می‌گیرم و امیدوار هستم در تعامل دو چندان با معاونت‌های قوه قضائیه رضایت خداوند را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک حضور در جایگاه مدیری شریف برای بنده کار دشواری است اما امیدوار هستم با استفاده از تجربه جناب کهزادی این مسیر را طی کنم. در سابقه همکاری بنده با این معاونت در سمت معاونت وزارت کار تجربیات خوبی کسب کردم.

وی افزود: وظایف قوه قضائیه می طلبد این نهاد برای ایجاد بسترهای مناسب برای حقوق عامه تلاش کند که ریاست قوه قضائیه نیز بر آن تاکید دارد تا به کاهش وقوع جرم و مجازات و کاهش اطاله دادرسی ختم شود.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی جدید قوه قضائیه ضمن اشاره به ٨ توصیه رهبر انقلاب در سند تحولی این قوه گفت: ما بیانات رهبر انقلاب را در این مسیر جدید مورد توجه قرار خواهیم داد و اینها مگر با تقسیم کار منطقی در یک کل تحقق پیدا نخواهد کرد. سرعت، دقت و صحت سه حوزه مهم در این رابطه است.

وی ادامه داد: معاونت نیروی انسانی و معاونت راهبردی بیشترین ارتباط را با معاونت پشتیبانی دارند که در همین راستا باز مهندسی ساختارها یکی از ضروریات است. ارتقای دانش و مهارت عمومی و شفاف‌سازی نیز در دستور کار و برنامه جدی معاونت خواهد بود.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی جدید قوه قضائیه افزود: قطعا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و به‌سازی ساختمان‌ها ضروریاتی است که در دوره مسئولیت اینجانب پیگیری خواهد شد.

فروزانمهر گفت: قطعا در شرایط تحریم‌ها می‌طلبد ما با رفتار هزینه‌ای درست، کمترین دغدغه را برای دستگاه قضا ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز