خبرگزاری کار ایران

ظریف در جمع خبرنگاران:

سامانه‌ای که پهپاد آمریکایی را هدف قرار داد کاملا ایرانی بود/ تمامیت کشور قابل معامله نیست

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۴۹۰

وزیر امور خارجه با رد برخی از اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه سامانه‌ای که پهپاد آمریکایی مورد هدف قرار داد روسی بوده است، اظهار داشت: من در این زمینه‌ها تخصص ندارم ولی این سامانه کاملا ایرانی بوده و این باعث افتخار ملت ایران است که به این حد از پیشرفت در عرصه دفاعی دست یافته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر امروز نمایشگاه عکس دیپلمات‌های ایرانی که در حمایت از سیل‌زدگان برگزار شد با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه افتتاح شد.

ظریف با اشاره به آنچه که در خصوص برجام در نظر دارند، گفت: تاخیر مجدد در این خصوص نشان می‌دهد که اروپایی‌ها نه توانش را دارند و نه درایتش را دارند که ادامه دهند آنچه که در ماده ۳۶ برجام اعلام کرده‌ایم را ادامه خواهیم داد و اروپا باور کند که باید اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: اکنون دلایل کافی برای اروپایی‌ها وجود دارد که اقدامات لازم را انجام دهند.

ظریف همچنین در خصوص معاهده بحرین گفت: این امر چیزی جز کینه مردم منطقه برای فروش میراث فلسطین را به همراه نخواهد داشت.

وزیر امور خارجه در خصوص تمامیت ارزی کشور گفت: تمامیت کشور قابل معامله نیست.

ظریف  با رد برخی از اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه سامانه‌ای که پهپاد آمریکایی مورد هدف قرار داد روسی بوده است، اظهار داشت: من در این زمینه‌ها تخصص ندا رم ولی این سامانه کاملا ایرانی بوده و این باعث افتخار ملت ایران است که به این حد از پیشرفت در عرصه دفاعی دست یافته‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز