خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رئیس‌جمهور درگذشت مادر شهیدان خرمدل را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۹۵۳

رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه خورشید جمشیدی مادر شهیدان والامقام سعید، علی و ایرج خرمدل، از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش را مسالت کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه خورشید جمشیدی مادر شهیدان والامقام سعید، علی و ایرج خرمدل، از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش را مسالت کرد.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم خورشید جمشیدی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام سعید، علی و ایرج خرمدل از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم شد.

این بانوی مؤمنه که با پیروی خالصانه از اهل بیت علیهم‌السلام سه جوان سرافراز خود را در راه رضای الهی و عزت و سربلندی انقلاب و ایران اسلامی نثار کرد، همواره الگوی درخشانی برای جامعه، بویژه زنان این مرز و بوم خواهد بود.

اینجانب فقدان این مادر صبور و فداکار را به مردم مقاوم و شهید پرور خوزستان و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز