خبرگزاری کار ایران

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه:

معامله قرن نمی‌تواند خواسته‌های مردم فلسطین را تامین کند/ بی‌ارزش شدن پول ملی باعث سرافکندگی است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۶۰

امام جمعه تهران گفت: معامله قرن و هر اقدام دیگری که تامین‌کننده خواسته‌های مشروع فلسطین نباشد هرگز قادر نخواهد بود که مساله جهانی فلسطین را حل کند.

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه گفت: به آخر ماه مبارک رمضان رسیده‌ایم، سفره در حال جمع شدن است و خداوند گناهان ما را پوشانده است. خداوند گناهان بزرگ را عفو می‌کند. 

وی ادامه داد: خداوند اگر بخواهد دری را باز می‌کند،‌ مردم را از گرفتاری نجات می‌دهد. خداوند کمک‌مان کند به حال خودمان زاری کنیم. 

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: شما برادارن و خواهران گرامی با کرامت و بندگان خوب و نفس ضعیف خود را به تقوا دعوت می‌کنم، واقعا گناه ترسناک است. حضرت امیر فرمودند به شیعیان توصیه می‌کنم از هیچ قدرتی نترسند بلکه از نفس بترسند.

وی افزود: گاهی افراد با دل پاک به پیش خداوند می‌روند اما در این چند روز دنیا در بازی‌های گروهی و سیاسی آن را از دست می‌دهند. 

صدیقی با اشاره به روز قدس بیان کرد: روز قدس برای ما روز اسلام است، این عنوانی است که امام راحل برای روز قدس انتخاب کردند، روز نیست بلکه یک جریان است، روز قدس باید بازخوانی مظلومیت فلسطینی‌ها و ظلم صهیونیست‌ها باشد. مقاومت باعث ترس صهیونیست‌ها شده و طرح معامله قرن و هر اقدام دیگری که تامین کننده خواسته‌های به حق مردم نباشد، هرگز قادر نخواهد بود مقاومت را پاک کند.

وی تاکید کرد: زنان و مردان و کودکانی که زیر ستم هستند حتی اگر مسلمان نباشند وظیفه ماست که از آن‌ها حمایت کنیم. حدیث داریم اگر مظلومی ندا دهد و مسلمانی آن را اجابت نکند به گفته پیامبر خاصیت مسلمانی ندارد. سبک زندگی ما به حمایت از مظلوم برخاستن است. 

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی هستیم، امام آمد دو جبهه تعریف کرد، مبارزه با استکبار و جبهه مستضعفین که انقلاب ما انقلاب مستضعفان است که روزی همه مردم جهان به زیر پرچم انقلاب ما خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: امام یک دهه امامت کرد و واقعا معجزه قرن به شمار می‌آید، امام بعد از امام خامنه‌ای است. چه پدیده‌ای است ایشان، آیا وقت آن نرسیده که حوزه‌های علمیه و دانشگاه در شناخت ایشان اقدام کنند.

صدیقی گفت: در کاخ سفید در اتاق‌های شیطنت‌هایشان نقشه‌ها می‌کشند که بعد از سخنرانی حضرت آقا در جمع مردم می‌گویند این آقا کیست و چه پدیده ای است که با یک سخنرانی همه چیز را عوض می‌کند. 

وی با بیان اینکه این روزها بحث مذاکره دوباره به میان آمده است، اظهار داشت: علیرغم هشدار‌های صریح مقام معظم رهبری مبنی بر اعتماد نکردن به دشمن، برجام انجام شد، چقدر در سخنرانی‌های از برجام برای رفع تحریم‌ها استفاده کردند، اما نتیجه چیز دیگری اتفاق افتاد.

امام جمعه موقت تهران افزود: به یاد دارید که در شعارها و سخنرانی‌ها چقدر سر و صدا کردن که همه تحریم‌ها برداشته شد اما مشاهده کردید که نه تنها تحریم‌ها لغو نشد بلکه تحریم‌های جدید اضافه شد.

وی تاکید کرد: حال وقت آن است که به اقتصاد مقاومتی بازگردیم و به جوانان میدان دهیم.

صدیقی با اشاره به شعار سال مبنی بر رونق تولید گفت: مقام معظم رهبری سال رونق تولید معرفی کردند آیا عملی شده است. گره تولید با رونق تولید باز خواهد شد. واحدهای تولید در حال جان دادن هستند. 

وی افزود: مسئله ارز بیان می‌شود کارشناسان باید رسیدگی کنند وزارتخانه‌های مربوطه باید اقدام کنند. بی‌ارزش شدن  پول ملی باعث سرافکندگی است وزرات خانه‌ها می‌توانند به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز