خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک:

جنگ روانی دشمنان علیه ایران به جایی نخواهند رسید

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۳۱

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: دشمنان سعی می‌کنند موفقیت‌های ایران را کم جلوه دهند و به همین دلیل جنگ روانی را به راه انداخته‌اند اما همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند، مطمئنا به جایی نخواهند رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ذبیح الله خدائیان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جمع خبرنگاران در حاشیه راهپیمایی روز قدس درباره علت خصومت و جنگ روانی دشمن علیه ایران گفت: طبیعتا وقتی آنها شاهد موفقیت‌های ایران در ابعاد مختلف و بخصوص در منطقه هستند و همچنین شاهد نفوذ ایران در میان مردم مظلوم کشورهای مختلف هستند، براین اساس سعی در خنثی کردن موفقیت‌های ایران دارند.

وی ادامه داد: آنها سعی می‌کنند موفقیت‌های ایران را کم جلوه دهند و به همین دلیل جنگ روانی را به راه انداخته‌اند اما همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند، مطمئنا به جایی نخواهند رسید.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به حضور مردم خاطرنشان کرد: امروز  شاهد حضور گسترده مردم در پاسخ به ندای رهبری هستیم که فرمودند حضور در این راهپیمایی از دوره‌های قبل مهم‌تر است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره مواجهه قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی گفت: از مدت‌ها قبل شاهد برخورد دستگاه قضا با مفسدان قضایی هستیم که به شدت با آنها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز