خبرگزاری کار ایران

حضرتی:

ملت ایران در برابر طرح معامله قرن خواهد ایستاد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۷۷۰

نماینده تهران گفت: ملت ایران در برابر ایده معامله قرن خواهد ایستاد و هر طرحی که تمامی حقوق فلسطینیان را در بر نگیرد را به رسمیت نخواهند شناخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم اشغال‌گر قدس علیه ملت فلسطین اذعان داشت: مسئله فلسطین پیش از آنکه یک مسئله اسلامی باشد، یک موضوع جدی انسانی است و پیگیری حقوق لگدمال شده این ملت مظلوم، در ذیل اهداف راهبردی انقلاب اسلامی ایران هم هست.

 

وی افزود: در میان آزادی‌خواهان دنیا و تمامی کسانی که اندک وجدانی در وجودشان باقی مانده است؛ موضع محکمی در رابطه با دفاع از حقوق ملت فلسطین دارند و ایرانیان هم به عنوان محور آزادی‌خواهان جهان، دل در گرو آزادی ملت فلسطین از چنگال اشغال‌گران دارند. بی شک روزی فراخواهد رسید که سرزمین فلسطین و قدس شریف به صاحبان اصلی خود خواهد رسید.

حضرتی در رابطه با سازماندهی اخیر فلسطینیان برای دفاع از حقوقشان اظهار داشت: مردم مقاوم فلسطین در یک دهه اخیر سازماندهی بسیار مطلوبی داشتند و این باعث شده تا بسیاری از مردم و سیاسیون جهان نگاه جدی‌تری نسبت به استیفای حقوق این ملت داشته باشند.

وی با بیان اینکه ترامپ داماد خود را برای آنچه که معامله قرن نامیده می‌شود، بسیج کرده، گفت: با برنامه‌های سری و ویژه در این زمینه فعال است و می‌کوشد تا بعضی از سران سست عنصر منطقه را هم به این طرح پیچیده و خطرناک جلب کند ولی ملت ایران در برابر این ایده خواهد ایستاد و هر طرحی که تمامی حقوق فلسطینیان را در بر نگیرد را به رسمیت نخواهند شناخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز