خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزارت کشور مطرح کرد؛

جزئیات دومین جلسه کمیسیون کارگری شورای امنیت کشور

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۰۳۷

در دومین جلسه کمیسیون کارگری شورای امنیت کشور که به میزبانی وزارت کشور برگزار شد، به مهم‌ترین مسائل و مشکلات محیط‌های کارگری و راهکارهای حل آن‌ها به ویژه در دو استان قم و مرکزی پرداخته شد.

به گزارش ایلنا، در جریان این جلسه، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور، ضمن اشاره به رویکرد کلان این کمیسیون مبتنی بر پیش بینی و پیشگیری، بر ضرورت نظارت جدی بر روند و نتیجه ارائه تسهیلات یا حمایت‌های ویژه از بنگاه‌های اقتصادی تأکید شد.

وی در این باره اعلام کرد: بر اساس مصوبات لازم الاجرای کمیسیون کارگری شورای امنیت کشور و در فرایندی قانونی با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی عضو کمیسیون، تسهیلات یا بخشودگی‌های مالیاتی و یا حمایت‌هایی از قبیل تقسیط بدهی ها یا تعهدات مرتبط با تأمین اجتماعی برای بنگاه های اقتصادی دارای مشکل برقرار می شود که لازم است نظارت کافی در خصوص فرایند و نتیجه این اقدامات صورت پذیرد تا به رفع موانع تولید و حل مشکلات این بنگاه‌ها منجر شود.

در این جلسه، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان دستگاه‌ها و ارگان‌های عضو کمیسیون به ارائه گزارش درباره آخرین وضعیت محیط‌ها و مطالبات کارگری پرداختند و تصمیماتی نیز در راستای حل و فصل مسائل این حوزه به ویژه در دو استان قم و مرکزی مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز