خبرگزاری کار ایران

لاریجانی:

روز قدس فریاد رسایی برای حقوق مردم فلسطین است/ طرح خائنانه و رذیلانه غرب برای فلسطین

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۳۵۴

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روز قدس فریاد رسایی برای حقوق مردم فلسطین است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریجانی با اشاره به روز قدس گفت: ما در آستانه روز قدس هستیم که اهمیت کانونی برای مسلمانان دارد و باید توجه کنیم در شرایط فعلی تحرک شیطنت‌آمیزی در منطقه دیده می‌شود ;i با عنوان طرح بزرگ غرب اجلاسی ترتیب می‌دهد که نقطه ننگینی برای همه کشورهایی است که در این طرح ناجوانمردانه مشارکت دارند.

رئیس مجلس افزود: با این طرح توجه کوچکی که به حقوق مسلمانان و فلسطینی‌ها در تئوری‌های صلح قبلی شده نادیده گرفته شده است، حقوق فلسطینی‌ها باید کلاً از بین برود و آوارگان فلسطینی نقشی در آینده این کشور ندارند. این طرح خائنانه و رذیلانه‌ای است.

وی ادامه داد: در این شرایط برخی کشورهای دیگر خلیج فارس نیز طرح ناتو عربی را دنبال می‌کنند. در چنین شرایطی روز قدس فریاد رسایی برای حقوق مردم فلسطین، احیای آن و دفاع از آن است و مهم است که ملت عزیز و نمایندگان به راهپیمایی روز قدس اهتمام داشته باشند که پاسخی به رفتار ناهنجار برای پایمال کردن حقوق فلسطینیان است.

لاریجانی  گفت: رقابتی سالم و منطقی در مجلس شکل گرفت. افرادی از هر فراکسیون کاندیدا شدند و نمایندگان براساس برداشت خود هیأت رئیسه جدید را برگزیدند. لذا از اهتمام کسانی که کاندیدا شدند و روابط دوستانه و برادرانه‌ای که در مجلس وجود دارد قدردانی می‌کنیم.

وی  با بیان اینکه خوب است روابط دوستانه و برادرانه و این مدل رقابت در کشور تسری یابد، افزود: ان‌شاءالله هیأت رئیسه جدید مدافع حقوق همه نمایندگان از هر فراکسیون و پیگیر حقوق مردم به خصوص مسائل معیشتی و اقتصادی آن‌ها خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز