خبرگزاری کار ایران

سردار شریف:

برای رویارویی با دشمن از هر زمانی آماده‌تریم/ امروز می‌بینیم که سربازان آمریکایى دستانى لرزان دارند

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۷۳۴

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى گفت: با سربلندی و افتخار در پیشگاه ملت بزرگ ایران به عنوان عضو کوچکی از نیروهای مسلح اعلام می‌کنم امروز برای رویارویی با دشمن از هر زمانی در طول دوران انقلاب با انگیزه‌تر و آماده‌تر هستیم ، آمریکایى‌ها با سر و صدا و تبلیغات تلاش مى‌کنند که در عرصه افکار عمومى وارد شوند، اما اشتباه مى‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار رمضان شریف در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: آنچه ذهن تاریخی ملت ما را پر کرده و دوستان و دشمنان این نظام مقدس را در برابر این اراده پولادین وادار به تمکین کرده درس‌هایی است که از فتح خرمشهر باید بگیریم و بگیرند. 

وی ادامه داد: امروز عربده‌های آمریکای جنایتکار در تهدید ملت ایران راه به جایی نخواهد داشت. ۳۷ سال فرصت داشتیم تا قدرت لازم را برای رویارویی با توطئه‌های مجدد آمریکایی‌ها و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی فراهم کرده و برای قدرتمند شدن لحظه‌ای را از دست نداده‌ایم. با سربلندی و افتخار در پیشگاه ملت بزرگ ایران به عنوان عضو کوچکی از نیروهای مسلح اعلام می‌کنیم امروز برای رویارویی با دشمن از هر زمانی در طول دوران انقلاب با انگیزه‌تر و آماده‌تر هستیم، اما آمریکایى‌ها با سر و صدا و تبلیغات تلاش مى‌کنند که در عرصه افکار عمومى وارد شوند، اما اشتباه مى‌کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى گفت: دشمنان ما از هر قدرت و آمادگى تهى هستند. شما صدام را با آن همه انگیزه، گنج‌هاى قارون، کشورهاى حاشیه خلیج فارس و حمایت‌هاى غرب و اروپا را داشتید، اما کار را به جایى نبردید، ملت و فرماندهان ما در فتح خرمشهر به شما نشان دادند که پیروزى از آن انقلاب است.

وی افزود: امروز ما سربازان آمریکایى را در حالى مشاهده مى‌کنیم که دستانى لرزان دارند در حالی‌که ما در میدان رزم با کسانى که این چنین انگیزه و قدرت داشتند، دست و پنجه نرم کردیم.

سردار رمضان شریف با اشاره به عملیات بیت‌المقدس، عنوان کرد: عملیات بیت‌المقدس با رمز یا على‌ابن‌ابى‌طالب(ع) شروع شد و لازم به ذکر است که در همان  ٣٧سال گذشته مردم و رهبرى ما به فکر آزادى فلسطین بودند و هستند.

وى اضافه کرد: عملیات بیت‌المقدس الهام‌بخش رزمندگان جبهه مقاومت شد و خط بطلانى بر سستى افکار و مذاکره کردن کشید، در ابتدا جنگ هم گروه‌هاى زیادى براى میانجیگرى مى‌آمدند، در حالى که بخشى از کشور ما در اشغال دشمن مانده بود اما امام و رزمندگان، استراتژی بازپس‌گیری و تنبیه متجاوز را دنبال کردند؛ همان چیزی که امروز الهام بخش رزمندگان فلسطینی شده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى با تاکید بر ملت فلسطین و راهپیمایى آنان بیان کرد: از روز قدس سال گذشته تا به امروز بیش از ٥٨ جمعه متوالی است که مردم فلسطین در رویارویى با رژیم‌صهیونیست، در راهپیمایى حضور پیدا مى‌کنند و به گوش همه مى‌رسانند که خواستار بازگشت به سرزمینمان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز