خبرگزاری کار ایران

بروجردی در گفت‌وگو با ایلنا:

سیاست ما جنگ افروزی نیست/ می‌خواهند افکار عمومی منطقه را علیه ایران بشورانند

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۰۰۲

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما به دنبال جنگ نیستیم اما هرگونه تعرض به منافع ما در منطقه پاسخ دندانشکنی دریافت خواهد کرد.

علاالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره این‌که گفته می‌شود ایران و آمریکا به طور مستقیم وارد جنگ نمی‌شوند اما احتمال درگیری در جنگ‌های نیابتی در منطقه وجود دارد، گفت: سیاست ما در منطقه جنگ‌افروزی نیست ما به دنبال اقدامات صلح‌طلبانه و دفاعی هستیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتما در مقابل هرگونه تعرض به منافع ما در منطقه پاسخ دندان‌شکنی خواهیم داد.

وی درباره این‌که دشمنان ایران تلاش کردند بروز حادثه برای کشتی‌های نفتکش خلیج فارس را به ایران نسبت دهند، گفت: بیان کردن چنین صحبت‌هایی یک دروغ بزرگ است،‌ این‌ها با شبکه‌های عظیم ماهواره‌ای مدعی هستند که حرکات یک مورچه را رصد می‌کنند مگر می‌شود در این باره چیزی ندانند. 

بروجردی تاکید کرد: این حرکات یک توطئه طراحی شده شیطانی با هدف فرافکنی و تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی منطقه یعنی عربستان و سایر کشورهایی که درگیر جنگ‌اند، علیه ایران مطرح شده است و می‌خواهند آنها را علیه ایران بشورانند. قصدشان فضاسازی برای فریب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز